بازی Way of Retribution ورژن 2.9944 برای اندروید – روش مجازات + مود و دیتا

bazinews 137 20 دسامبر 2020 0 بازی اندروید
بازی Way of Retribution

بازی Way of Retribution

دانلود بازی Way of Retribution ورژن 2.9944 برای اندروید – روش مجازات + مود و دیتا

بازی Way of Retribution ورژن 2.9944 برای اندروید – روش مجازات + مود و دیتا

بازی Way of Retribution

Way of Retribution: Awakening – روش مجازات: ظهور. یک بازی در سبک اکشن و نقش آفرینی که با گرافیک فوق العاده می تواند برای شما یک سرگرمی عالی را ایجاد نماید. بازی توسط استودیوی Lib در کشور روسیه طراحی و ساخته شده است. نقش شما در بازی یک قهرمان افسانه است است. علاوه بر اینکه شمشیر در دست دارید دارای قدرت جادویی نیز می باشید که باعث می شود شما در برابر دشمنان به پیروزی برسید.

داستان همان طور که می دانید در یک دنیای کاملا خیالی اتفاق می افتد. سال های قبل خدایان به شیاطین خبیث غلبه کردند و توانستند دنیا را به سمت روشنایی بازگردانند. چندین سال از این اتفاق می گذرد تا اینکه در زمان حال شیطان بزرگ از تاریکی زمین و کوه بر می خزید و دوباره دنیا را به سمت تاریکی و جنگ و جدال پیش می برد. در اینجا خدایان دیگر نمی توانند کاری انجام دهند و شما به عنوان یک ناجی باید وارد میدان  شوید.

همزمان با این موضوع شیاطین دیگر نیز فرصت یپدا میکنند تا دوباره روی زمین ظاهر شوند از این رو دنیا به سمت هرج و مرج می رود. شما باید شمشیر خود را بکشید و به دل شیطاین بروید. در این راه هیچ دوست و کمکی ندارید و تنها هستید. در طول بازی به شما آیتم هایی ارائه می شود که می توانید با کمک آن ها مهارت خود را افزایش دهید و به جنگ با دشمنان بروید. گرافیک عالی بازی به این صورت است که حتی بر روی کوچکترین جزئیات نیز به خوبی کار شده است.

 

نکات مهم :

◄ برای اجرای این بازی نیاز به دستگاه های قدرتمند با حداقل پردازشگرهای 6 هسته ای و 3 گیگابایت حافظه رم می باشد. با این حال همچنین باید گفت این بازی به خاطر حجم بالا و ساختار متفاوت خود، ممکن است روی بعضی از دستگاه هایی که مشخصات مورد نیاز را دارند نیز با مشکل اجرا شود.
◄ در نسخه مود شده، ابتدا بخش اول بازی را پشت سر گذاشته و سپس بخش Fire Shrine را پیدا کرده و به پناهگاه بروید و با پیدا کردن شخص فروشنده (Merchant) آیتم های مورد نظر را با طلای رایگان خریداری کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی دیتا را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 

اندروید مورد نیاز

   5.1

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 5.1

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما