بازی Hotel Transylvania 3 Monsters Overboard هک شده برای PS4

bazinews 1803 11 دسامبر 2020 0 بازی , بازی PlayStation 4
بازی Hotel Transylvania 3 Monsters Overboard

بازی Hotel Transylvania 3 Monsters Overboard

دانلود بازی Hotel Transylvania 3 Monsters Overboard هک شده برای PS4

بازی Hotel Transylvania 3 Monsters Overboard هک شده برای PS4 + آپدیت

بازی Hotel Transylvania 3 Monsters Overboard

 بازی Hotel Transylvania 3 از بازی های فانتزی و سرگرم کننده می باشد. این بازی برگرفته از انیمیشن  هتل ترانسیلوانیا می باشد. داستان به این صورت است که دراکولا به همراه میویس و دوستانش به یک جزیره سفر می کنند. آن ها در این جزیزه دچار مشکلاتی می شوند که شما باید هر یگ از آن ها را نجات دهید. زیرا دشمنان ترسناکی در جای جای جزیزه وجود دارند.

دنیاهای گمشده بسیاری نیز در جزیره وجود دراد که باید سعی کنید این خانواده را از خطرات نجات دهید و به هتل خودشان بازگردانید. بازی در کنار چالش هایی که دارد می تواند لحظاتی فان و جالب نیز داشته باشد. در جزیره گنج هایی پنهان نیز وجود دارد که اگر آن ها را پیدا کنید بسیار ثروتمند خواهید شد و می توانید آیتم های بسیاری را خریداری نمایید. همچنین مهارت شخصیت های بازی را برای چالش ها بالا ببرید. فرانکشتاین نیز در بازی وجود دارد و در بسیاری از مواقع با آقای دراکولا در بحث و جدل است و دیالوگ های جالبی را بیان می کند.

طراحی محیط بازی ساده است و چندان پیچیدگی خاصی در آن دیده نمی شود اما در عین سادگی دارای جذابیت می باشد. طراحی کاراکترها به خوبی انجام شده و می توان گفت دقیقا شبیه به خود انیمیشن می باشد. تمام کاراکترهایی که در این بازی وجود دارند دارای یک داستانی هستند که باید در هر قسمت از بازی با آن ها همراه شوید. پس می توان گفت بازی یکنواخت نیست و به دلیل زیاد بودن کاراکترها دارای تنوع خوبی می باشد. البته که اصلی ترین کاراکترها میویس و دراکولا هستند که مدیر و هدایت کننده این گروه می باشند.

 

 

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر
  • راهنمای نصب

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 6.72

– a computer to run the PS4 Exploit Host

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما