بازی Hollow Knight Voidheart Edition هک شده برای PS4

bazinews 664 11 دسامبر 2020 0 بازی , بازی PlayStation 4
بازی Hollow Knight Voidheart Edition

بازی Hollow Knight Voidheart Edition

دانلود بازی Hollow Knight Voidheart Edition هک شده برای PS4

بازی Hollow Knight Voidheart Edition هک شده برای PS4

بازی Hollow Knight Voidheart Edition

بازی Hollow Knight یک بازی ماجراجویانه و دو بعدی است. بازی در ژانر اکشن نیز می باشد. در استودیو  Team Cherry برای پلی استیشن ۴ طراحی و ساخته شده است. بازی دارای مراحل و ویژگی هایی مانند ماموریت ‌ها، باس ‌ها و توانایی ‌های جدید می باشد. بازی بسیار فانتزی و جذاب طراحی شده است و گرافیک فوق العاده ای دارد. کارکترهای بازی به صورت بامزه طراحی شده اند. اما باید بدانید دشمنان شما کاراکترهایی ترسناک و قدرتمند هستند که باید بر آن ها پیروز شوید. همچنین باید با گلادیاتورها نیز مبارزه نمایید و به جاهای مختلفی بر روی نقشه جهان سفر نمایید و این مبارزات خود را ادامه دهید.

در طول بازی باید مدام حواس شما به اطراف باشد تا یکسری از اشیا را جمع نمایید زیرا در آن ها قدرت و مهارت وجود دارد می تواند  برای شما مهمترین موارد در تمام بازی باشد. می توان گفت چیزی حدود 30 قبیله وجود دارد که باید با آن ها مبارزه نمایید. در طول مبارزات نیز به آیتم های مختلفی دست پیدا نمایید. از جمله کارهایی که می توانید انجام دهید شامل پرش های بسیار بلند و همچنین قدرت مبارزه است که در اختیار شما می باشد.

در واقع می توان گفت دنیای پادشاهی بسیار بزرگ است و شما باید علامت گذاری های لازم را انجام دهید تا بتوانید مراحلی که رد کرده اید و آیتم هایی که جمع آوری کرده اید را به خاطر داشته باشد. یک سلاح ویژه در اختیار دارید که با گذراندن هر محله قدرت این سلاح بیشتر می شود و شما می توانید آن را ارتقا دهید. نقشه بازی به حد کافی بزرگ است که بتوانید تمام جزییات را مشاهده نمایید و بدانید که به کدام مناطق باید سفر کنید.

 

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر
  • راهنمای نصب

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 6.72

– a computer to run the PS4 Exploit Host

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما