بازی Hohokum هک شده برای PS4 – ریلیز DUPLEX

bazinews 116 04 دسامبر 2020 0 بازی , بازی PlayStation 4
بازی Hohokum

بازی Hohokum

دانلود بازی Hohokum هک شده برای PS4 – ریلیز DUPLEX

بازی Hohokum هک شده برای PS4 – ریلیز DUPLEX + آپدیت

بازی Hohokum

در بازی Hohokum شما با یک غافلگیری رو به رو می شوید. بسیاری از مواقع عادت داریم که ابتدای بازی داستانی از بازی گفته شود یا اینیمشنی پخش شود. اما در این بازی چنین چیزی اتفاق نمی افتاد. به محض آغاز شدن بازی یک موجود شبیه مار نمایان می شود. شما باید بتوانید روش بازی را به دست بایورید. در واقع باید بدانید این موجود را چگونه حرکت دهید تا بر روی محیط تاثیری منفی نداشته باشد.

در این بازی هر بار وارد یک معمای جدید می شوید که یک چالش بزرگ برای شما خواهد بود. باید سعی کنید این چالش ها را پست سر بگذارید تا بتوانید مرحله به مرحله پیشرفت نمایید. شاید کمی تعجب برانگیز باشد که در تمام طول بازی تنها باید کنترل یک مار را بر عده داشته باشید. اما هر چی بازی پیش برود خواهید دید که جذاب تر می شود و همچنین بامزه و خنده دارد. اشیای مختلفی نیز در اطراف شما قرار دارند که نباید بگذارید مار به سمت آن ها برود.

در مقابل باید یکسری از لوازم را  به دست بیاورید. اگر وسیله به دست آمده صیح باشد چراغ برای شما سبز خواهد بود. شما اگر معما ها را درست و  با دقت حل نمایید. خواهید دید که در پایان هر مرحله یکسری از مارهای کوچک و رنگی آزاد می شوند که دیدن آن بسیار جذاب خواهد بود. این بازی دنیای خاص خودش را دارد که سرگرم کننده و فان است. در واقع گرافیک بازی ممکن است شما را به یاد کاردستی هایی که در مهمد کودک درست می کردید بیندازد.

گیم دارای 17 خط است که در دسترس شما می باشند. اما درجه سختی آن ها متفاوت است. نیاز نیست تمام خط ها را تجریه نمایید تنها بهتر است خط هایی که آغاز کردید را به پایان برسانید. در تمام مدت حواستان به اطراف باشد تا مسیر خود را گم نکنید  که در این صورت کار بسیار سخت خواهد شد.

 

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر
  • راهنمای نصب

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 6.72

– a computer to run the PS4 Exploit Host

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما