بازی METAL SLUG XX هک شده برای PS4

bazinews 725 30 نوامبر 2020 0 بازی PlayStation 4
بازی METAL SLUG XX

بازی METAL SLUG XX

دانلود بازی METAL SLUG XX هک شده برای PS4

بازی METAL SLUG XX هک شده برای PS4

بازی METAL SLUG XX

 

بازی Metal Slug یک بازی آشنا می باشد. اولین نسخه این بازی در سال 1996 در ستودیو  SNK طراحی و ساخته شد. پس از آن سری های دیگری به نام های  Metal Slug Defense ،Metal Slug XX ،Metal Slug 7 ،Metal Slug 6 ،Metal Slug 5 ،Metal Slug 4 ،Metal Slug Advance و Metal Slug Zero Online نیز پا به عرصه گذاشت که بسیار محبوب شدند.

 metal slug داستان چندان جذاب و پر کشششی ندارد. در واقع داستان از این قرار است که دشمنان به صورت گروهی به شهرها و مردم حمله می کنند و آنان را می کشند. همچنین تمام منابع آن ها را نیز غارت می کنند. شما به عنوان کارکتر اصلی باید از این کشتار و غارت جلوگیری نماید و در مقابل حملات ایستادگی کنید. گرافیک بازی با اینکه حالت دو بعدی دارد اما کیفیت بسیار بالایی دارد و می توان گفت جذاب و دوست داشتنی است. جزییات در طراحی محیط بسیار رعایت شده که همگی باعث می شود شما در محیط بازی غرق شوید.

سلاح ها و مهات مختلفی در اختیار شما خواهد بود. از جمله این مهمات تانک و هواپیما نیز می باشد. البته این ویژگی ها و امکانات جدیدی نیست در سری های قبل این بازی نیز در اختیار بازیکن قرار داشت. اما امکانات چندانی به این موارد اضافه نشده که بتوان گفت شما را به یک قهرمان همه چیز تمام تبدیل می کند. همچنین می توانید برای محافظت بیشتر از خود و شهر دیوارها و یا پوشش های فلزی نصب کنید تا یک محافظت کامل داشته باشید.

 

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر
  • راهنمای نصب

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 6.72

– a computer to run the PS4 Exploit Host

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما