بازی Jotun Valhalla Edition هک شده برای PS4

bazinews 67 30 نوامبر 2020 0 بازی , بازی PlayStation 4
بازی Jotun Valhalla Edition

بازی Jotun Valhalla Edition

دانلود بازی Jotun Valhalla Edition هک شده برای PS4

بازی Jotun Valhalla Edition هک شده برای PS4

بازی Jotun Valhalla Edition

بازی Jotun Valhalla Edition  یک گیم در سبک مبارزه ای می باشد. داستان بازی به اینصورت است که یک زن مبارز در دریا در میان یک طوفان سهمگین گرفتار می شود. در این میان خدایان دریا به او یک شانس برای داشتن زندگی پس مرگ مانند قهرمانان را می دهند. در اینجا این زن با شانس خدایان می تواند وارد Valhalla شود. در افسانه های محلی مربوط به شمال قهرمانانی که در جنگ کشته می شوند وارد Valhalla می شوند.

حالا این زن برای اینکه خود را به خدایان ثابت نماید باید 5 باس را نابود نماید. هر باس که کشته می شود یک تکه از پازل خاطرت این زن تکمیل می شود. این خاطرات نشان از اهداف او دارد. در محیط کلی بازی باید به دنبال نشانه هایی باشید که می تواند مکان باس ها را به شما نشان دهد. بازی دارای گرافیک زیبا و قابل و قبولی می باشد و می تواند یک بازی اکشن و جذاب و دوست داشتنی را برای شما به همراه داشته باشد.

بازی دارای موسیقی متن بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد. برای اینکه آیتم های مهارتی و جنگی را پیدا نمایید باید در طول مسیر به گشت و گذار بردازید. ممکن است یکسری معما نیز بر سر راه شما قرار گیرد. بهتر است روند بازی را خودتان به دست بگیرید. زیرا استفاده از نقشه تنها کار شما را سخت تر می کند. البته هر چه مراحل بالاتر برود شکست دادن باس ها سخت تر می شود. چالش های بسیاری نیز در مسیر بر سر راه شما خواهد بود که باید آن  ها را انجام دهید تا مراحل بازی تمکیل شود.

 

 

رمز فایل

www.pesfa.com

 

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر
  • راهنمای نصب

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 6.72

– a computer to run the PS4 Exploit Host

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما