بازی Aces of the Luftwaffe Squadron Extended Edition برای PS4

bazinews 156 30 نوامبر 2020 0 بازی , بازی PlayStation 4
بازی Aces of the Luftwaffe Squadron Extended Edition

بازی Aces of the Luftwaffe Squadron Extended Edition

دانلود بازی Aces of the Luftwaffe Squadron Extended Edition برای PS4

بازی Aces of the Luftwaffe Squadron Extended Edition برای PS4 + آپدیت

بازی Aces of the Luftwaffe Squadron Extended Edition

بازی Aces of the Luftwaffe Squadron Extended Edition یک بازی چالشی و جنگی می باشد. داستان بازی در جنگ جهانی دوم رخ می دهد. حال اروپا آزاد شده و یکسری از نیروهای آلمانی قصد دارند به آمریکا حمله نمایند. در این میان شما به عنوان یک قهرمان باید وارد شوید و مانع از این نبرد و حمله شوید و بتوانید صلح را برقرار نمایید. باید توان مقابله و با ماشین ها و هواپیماهای جنگی آلمانی را داشته باشید. این هواپیما ها بمباران های سنگینی را ایجاد می کنند.

باید بتوانید خلبانانی که در اختیار دارید را مدیریت نمایید. همچنین در مقبال حملات و گلوله های دشمن توان کافی برای ایستادگی را داشته باشید تا بتوانید آمریکا را از حمله نجات دهید. بهتر است یک تیم جنگجو برای خود داشته باشید تا بتوانید از همه جهات با خیال آسوده به پیش بروید. می توانید با دوستان خود کمی بازی نمایید تا یک تجربه برای شما باشد و از این رو مهارت های خود را نیز می توانید بسنجید. صداگذاری های انجام شده در بازی بسیار جالب و با جزییات است که می تواند شما را در محیط بازی غرق نماید.

در واقع با یک بازی اکشن تمام عیار رو به رو خواهید بود. که یک دید عمودی از بازی دارید. شما باید با نیروهایی که در اختیار دارید بتوانید با پیروزی به پیش بروید. توانایی های نظامی را باید مدیریت نمایید تا با تمام قوا و به صورت هوشمندانه به مبارزه بروید. حملات باید به صورت یکپارچه باشد تا بتوانید در مقابل گلوله هایی که به سمت شما می آید مقاومت نمایید. در میانه بازی آیتم هایی وجود دارد که  آن ها را حتما جمع آوری نمایید تا بتوانید مهارت ها خود را بیشتر نمایید. شما می توانید بازی را به صورت چها نفره نیز دنبال نمایید که بدون شک ایده بسیار عالی خواهد بود.

 

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر
  • راهنمای نصب

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 5.05

– a computer to run the PS4 Exploit Host

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما