بازی Slay the Spire هک شده برای PS4 – ریلیز Fugazi

bazinews 143 29 نوامبر 2020 0 بازی , بازی PC
بازی Slay the Spire

بازی Slay the Spire

دانلود بازی Slay the Spire هک شده برای PS4 – ریلیز Fugazi

بازی Slay the Spire هک شده برای PS4 – ریلیز Fugazi

بازی Slay the Spire

 

Slay the Spire  یک بازی است که از ورژن کامپیوتری آن الهام گرفته است. شما باید بازی و ماموریت خود را با یکی از 3 کاراکتر اصلی موجود در گیم آغاز نمایید. هر بازیکن کارت های مخصوص به خود را دارا می باشد. این کارت ها هر کدام مهارت هایی را برای شما ایجاد می کنند که منحصربفرد می باشند.

چالش ها و و اتفاقاتی که در مسیر برای شما رخ می دهد همگی با توجه به نوع کارت هایی می باشد که شما در اختیار دارید. محیط و سبک بازی کمی رازآلود است که می تواند به جذابیت بیشتر منجر شود. این بازی در اصل تک نفره می باشد که می توانید به جنگ با دشمنان خود بروید. اما در آپدیت های جدید آن بازی چند نفره نیز به آن اضافه شده است. همچنین پس از بازی ها رتبه هایی که دارید برای دیگر به نمایش درمی آید. همین موضوع باعث شده که بازی محبوبیت بیشتری پیدا نماید.

شما می توانید مراحل بازی را برای خودتان شخصی سازی نمایید. با این کار شما می توانید میزان سختی و آسانی بازی را برای خودتان مشخص نمایید. می توانید کارت هایی که در اختیار دارید را قبل از شروع بازی تغییر دهید. همچنین مسیر و نقشه ی آن نیز در اختیار شما است. می توانید برای خودتان یک مسیر در نقشه مشخص  نمایید و با چالش هایی که خودتان در مسیر قرار می دهید رو به رو شوید. در نهایت اگر می خواهید یک بازی اکشن و چالشی داشته باشید حتما این بازی را در لیست گیم های خود داشته باشید.

 

 

 

رمز فایل

www.pesfa.com

 

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر
  • راهنمای نصب

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 6.72

– a computer to run the PS4 Exploit Host

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما