بازی Slap Kings ورژن 1.3.0 برای اندروید – پادشاهان سیلی زنی + مود

bazinews 102 27 نوامبر 2020 0 بازی اندروید
بازی Slap Kings

بازی Slap Kings

دانلود بازی Slap Kings ورژن 1.3.0 برای اندروید – پادشاهان سیلی زنی + مود

بازی Slap Kings ورژن 1.3.0 برای اندروید – پادشاهان سیلی زنی + مود

بازی Slap Kings

 

Slap Kings – پادشاهان سیلی زنی بازی جالب در سبک سرگرم کننده و آرکید می باشد. این بازی در استودیوی مطرح Gameguru طراحی و ساخته شده است و به صورت رایگان در پلی استورها قرار گرفته.سبک این بازی می توان گفت تقریبا جدید است از همین رو توانسته طرفداران بسیاری را سمت خود جذب نماید.

این بازی در واقع مسابقات سیلی زنی می باشد. در این گیم شما باید در مسابقات سیلی زنی شرکت نمایید. در ادامه باید به حریفانی که در مقابل شما ظاهر می شوند سیلی بزنید تا بتوانید به پیروزی برسید. زمان بندی صحیح از اصول این بازی می باشد. هر مرحله به این صورت است که یک رقیب در مقابل شما در پشت یک میز قرار می گیرد. شما رو به روی رقیب قرار دارید و یک صفحه که 180 درجه بر روی آن نشان داده می شود رو به روی شما خواهد بود.

بر روی صفحه عقربه وجود دارد که مدام در حال حرکت است. شما باید زمانی که عقربه به جای مناسب می رسد ضربه را بزنید تا بهترین نتیجه کسب شود. بهترین زمان جایی ست که عقربه بر روی محدوده سبز رنگ می رود. در اینجا نیرو در بیشترین حد است و می توان ضربه خوبی به صورت حریف زد. بازی ساده است اما در عین حال بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی. می توانید به جای حریف از کیسه های بوکس و غیره نیز انتخاب نمایید.

هر چه مراحل بیشتری را پشت سر بگذارید می توانید میزان مهارت و سلامت خود را بالاتر ببرید. همچنین می توانید یکسری از موارد شخصی سازی را نیز به دست بیاورید. به طور مثال لباس های متنوع. گرافیک بازی جذاب و دوست داشتنی است. همچنین حالت و فضای کلی بازی فان و سرگرم کنننده نیز می باشد.

 

 

اندروید مورد نیاز

   4.4

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید    4.4

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما