بازی Hot Slide ورژن 1.3.99 برای اندروید – مسیرهای دریفتی + مود

bazinews 1403 27 نوامبر 2020 0 بازی اندروید
بازی Hot Slide

بازی Hot Slide

دانلود بازی Hot Slide ورژن 1.3.99 برای اندروید – مسیرهای دریفتی + مود

بازی Hot Slide ورژن 1.3.99 برای اندروید – مسیرهای دریفتی + مود

بازی Hot Slide

 

Hot Slide – مسیرهای دریفتی از جمله بازی های جذاب دوست داشتنی است در سبک رقابتی، مسابقه ای و چالشی. این بازی در یک استودیوی چینی Tapcheer ساخته و طراحی شده است. بازی حالتی مینیمالیستی دارد که بسیار ساده است که با همین سادگی می توان گفت جذابیت بسیاری دارد. از بازی های مشابه می توان Vertigo Racing یا Drifty Race را نام برد. در طول بازی می توانید دید خوبی از ماشین ها داشته باشید زیرا بازی از نمای بالا در حال نشان دادن به شما می باشد.

در تمام طول بازی باید تمرکز کافی داشته باشید تا در پیچ ها بتوانید عکس العملی خوب نشان دهید. همچنین در برخی از قسمت ها موانعی وجود دارد که باید بتوانید از آن ها عبوز نمایید. از جمله مهارت هایی که برای این بازی باید داشته باشید دریفت کشیدن است. پس باید خود را برای این چالش بزرگ آماده نمایید. جالب این جاست که با بازی های دیگر که صرفا از داخل ماشین دید داشتید بسیار متفاوت است همان طور که گفته شد شما از بالا به مسیر و بازی دید دارید و تنها با یک انگشت می توانید خودرو را هدایت نمایید.

امکان انجام این بازی به صورت آنلاین در دسترس می باشد که هیجان بازی را بالاتر می برد. با انجام بازی ها و مسابفات می توانید پول به دست بیاورید و با آن ماشین بهتر و امکانات بیشتری را خریداری نمایید. 30مدل ماشین در این بازی وجود دارد که هر کدام دارای قابلیت هایی متفاوت می باشند. باید دقت نمایید که که برای رد کردن موانع نیاز به کسب تجربه و مهارت دارید. بهتر است قبل از شرکت در مسابقات تمرین کنید و تجربیات خود را در این زمینه بیشتر نمایید.

 

 

اندروید مورد نیاز

   5.0

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید    5.0

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما