بازی No Way To Die: Survival ورژن 1.9.11 برای اندروید – راهی برای مرگ نیست

bazinews 189 26 نوامبر 2020 0 بازی اندروید
بازی No Way To Die: Survival

بازی No Way To Die: Survival

دانلود بازی No Way To Die: Survival ورژن 1.9.11 برای اندروید – راهی برای مرگ نیست

بازی No Way To Die: Survival ورژن 1.9.11 برای اندروید – راهی برای مرگ نیست + مود

بازی No Way To Die: Survival

 

No Way To Die: Survival – راهی برای مرگ نیست: بقاء  از جمله بازی های در ژانر نقش آفرینی می باشد. این بازی در استودیوی بلاروسی OpenMyGame طراحی شد است. رنج سنی برای این بازی 16سال می باشد که به دلیل خشونت موجود در آن است. این بای را می توان هم سبک بازی های معروفی چون  Last Day On Earth ، The Outlived ، Z Shelter Survival و Dark Days: Zombie Survival دانست.

داستان بازی مطابق با بازی هایی که در این ژانر نام برده شد در محیط آخر الزمانی رخ می دهد. شما جزئی از آخرین بازمانده ها هستید. برای اینکه نسل بشر منقرض نشود باید تلاش کنید تا هیولاها را نابود کنید.. باید سعی کنید هر چیزی که برای بقا نیاز است را همراه خود داشته باشید. در نتیجه کارها و ماموریت های بسیاری است که باید انجام دهید و آن ها را پست سر بگذارید. در نهایت تنها هدف شما باید زند مماندن و بقا باشد و هیچ راهی برای مردن وجود ندارد تمام تلاش شما باید برای زنده ماندن باشد.

کارهایی که باید در طول بازی انجام دهید این است که همه چیز را مدیریت نمایید تا دچار کمبود منابع نشوید. در ادامه باید به دنبال یافتن چیزهایی باشید که به آن ها نیاز دارید مانند چوب درخت برای ساخت لوازم و پناهگاه ها تا بتوانید از حمله هیولاها در امان باشید. حتی می توانید پناهگاه خود را استتار نمایید تا همه چیز از دید پنهان باشد. در اطراف پناهگاه می توانید از تله ها استفاده نمایید تا اگر فردی قصد نزدیک شدن به شما را داشت تله ها او را به دام بیندازید و شما متوجه وجود خظر شوید.

اما همه چیز را باید با دقت مصرف نمایید زیرا منایع محدود هستند. یک بخش فروشگاه نیز در بازی وجود دارد که می توانید برای خرید به آن مراجعه نمایید و سلاح و لوازمی که نیاز دارید را خریداری نمایید. گرافیک بازی بسیار عالی و خاص می باشد که باعث شده بازی بسیار جذاب تر به نظر بیاید. این بازی در گوگل پلی توانسته امتیاز4.1 از 5.0 ا کسب نماید.

 

اندروید مورد نیاز

   5.0

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 5.0

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما