دانلود بازی Cooking Fest : Chef Restaurant 1.46 اندروید – فستیوال آشپزی

bazinews 92 21 نوامبر 2020 0 بازی اندروید
Cooking Fest : Chef Restaurant

دانلود بازی Cooking Fest : Chef Restaurant 1.46 اندروید – فستیوال آشپزی

 Cooking Fest : Chef Restaurant 1.46 – فستیوال آشپزی + مود

Cooking Fest : Chef Restaurant 1.46

 

Cooking Fest : Chef Restaurant – فستیوال آشپزی از جمله بازی های مدیریتی می باشد که ساخته شده توسط  استودیو ANDROID PIXELS  است. بازی فستیوال آشپزی برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است و در گوگل پلی نیز دارای امتیاز خوبی می باشد. بازی های سبک آرکید سرگرم کننده هستند و دارای کششی می باشند که افراد را ترغیب به بازی می کنند. در این بازی روند کار به این صورت است که شما به عنوان یک سرآشپز باید کارهای خود را دقیق و منظم و طبق برنامه و زمان بندی پیش ببرید تا بتوانید امتیاز کسب کنید و مرحله به مرحله پیشرفت نمایید.

تکراری شدن روند و مراحل بازی در  Cooking Fest : Chef Restaurant وجود ندارد زیرا شما به مراحل بالاتر که می رسید با کارهای جدید و غذاهای جدید رو به رو می شوید و باید آن ها را درست نمایید تا به دست مشتریان خود برسانید. در مراحل اولیه بازی رستوران شما خیلی ساده است و تعداد غذاهایی که دارید محدود می باشد اما با پیشرفت در بازی خواهید دید که رستوران شما بزرگ تر و لوکس تر می شود و به تعداد مشتریان شما افزود می شود و همچنین در ادامه تعداد غذاهایی که باید سرو نمایید بیشتر شده که تمامی این کارها با هم باید به خوبی مدیریت شوند تا شما بتوانید با موفقیت این مرحله از بازی را پشت سر بگذارید.

منوی غذایی همان طور که گفته شد در هر مرحله جدیدتر می شود و این شام غذاهای ملل مانند:  هندی، چینی، برزیلی، ژاپنی، آمریکایی و غیره می باشد و منوی غذاهای دریایی و فست فود و خوراکی ها نیز وجود دارد. از موارد بسیار مهم در هر بازی گرافیک و صداگذاری آن می باشد که در اینجا شاهد صداگذاری بسیار عالی خواهیم بود. به طور مثال هنگام پخت غذا صدای سرخ شدن ماهی را می توانید به خوبی بشنوید. منوی بازی هم بسیار ساده و زیبا طراحی شده که برای هر فردی استفاده از آن آسان باشد. این بازی دیتا ندارد در نتیجه حجم کمی برای نصب بر روی دستگاه نیاز دارید که برای افرادی که فضای خالی چندانی ندارد می تواند عالی باشد. امتیاز بازی  Cooking Fest : Chef Restaurant در گوگل پلی بالا می باشد که 4.2 است. این امتیاز برای یک بازی می تواند نشان از خوب بودن آن داشته باشد. همچنین تعداد افرادی که این بازی را دانلود و بر روی گوشی خوب نصب نموده اند حدود 1 میلیون نفر می باشد . شما می توانید برای دانلود بازی اندروید Cooking Fest : Chef Restaurant 1.46 در پایان این متن اقدام نمایید.

 

اندروید مورد نیاز

   4.1

 

رمز فایل

www.pesfa.com

 

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید

   4.1

 

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما