نکاتی درباره موفقیت در بازی PES 2016

Ali.ss 5102 29 فوریه 2016 6 PES 2016 , آموزش

آخرین نسخه از سری شبیه ساز فوتبال کونامی یعنی Pro Evolution Soccer 2016، چندی پیش عرضه شد و توانست نظر اکثر منتقدین را به خود جلب کند. ظاهرا بعد از چند سال درجا زدن و عقب ماندن از رقیب دیرینه خود، یعنی FIFA، بالاخری این سری بازی موفق شده به خودش آید و به روز های اوجش بازگردد.از همین رو بسیاری از طرفداران فیفا، بر آن شده اند تا نیم نگاهی هم به PES 2016 داشته باشند. اما اگر به گیم پلی FIFA عادت کرده اید و برای اولین بار می خواهید PES را تجربه کنید، کار سختی خواهید داشت. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا نکاتی پایه ای برای موفقیت در PES را برای تان بازگو کنیم.

 

 از دکمه دویدن دوری کنید

bo

 

شاید عجیب به نظر برسد ولی حقیقت همین است! لازم نیست در تمامی طول بازی انگشت تان روی دکمه دویدن باشد. اگر بخواهید با بازیکنان تان با بالاترین سرعت ممکن در زمین بدویید فقط شانس بردن تان را کاهش می دهید. هنگام دویدن قدرت مانورتان با توپ و واکنش نشان دادن به حرکت حریف به مراتب سخت تر خواهد بود و همین باعث می شود در مناطق خطرناک زمین، توپ را از دست بدهید و دست رقیب تان را برای پیشروی باز بگذارید.سعی کنید دویدن را برای موقعی بگذارید که فضای خالی پیش رویتان است و وقتی با بازیکنان مقابل مواجه می شوید، از سرعتتان کم کنید. با این کار، نه تنها کنترل بهتری روی توپ خوهید داشت، بلکه راحت تر با سایر بازیکنان تان پاسکاری می کنید و از تکل حریف تان جاخالی می دهید. از همه مهم تر نیز، دویدن زیاد، بازیکنان تان را خسته می کند و اگر وضع خوبی در اواخر بازی نداشته باشید و یا با حداقل اختلاف جلو باشید، کار حریف تان را راحت تر خواهید کرد.همچنین وقتی که توپ را بدست می آورید اگر با سرعت به سمت دروازه حریف هجوم ببرید یاران تان به شما نمی رسند و نفرات کمتری در حمله خواهید داشت، در عوض سعی کنید به سایر بازیکنان مهلت حرکت در زمین و قرارگیری در جایگاهشان بدهید تا بتوانید با نفرات بیشتری حمله کنید و راحت تر روی دروازه حریف موقعیت خلق کنید.

 

مهارت کار با توپ تان را بیشتر کنید

PES2016_weather_01

 

اجرا کردن حرکان نمایشی همیشه راحت نیست، حتی به خاطر سپردن نحوه اجرای آنها هم سخت است. در نتیجه باید برای ماهر شدن در اجرای هر کدام از این جرکات زمان صرف کنید. اگر در شرایط خطرناک در بازی حرکت مفیدی در چنته داشته باشید که بتوانید راحت بازیکنان حریف را پیش رو بگذارید، یک قدم به برد نزدیک تر می شوید. البته نباید در هر شرایطی به این حرکات اتکا کنید.برای یادگیری راحت تر سعی کنید این حرکات را به دسته های سه یا چهار تایی تقسیم کنید و وقتی رو تمامی حرکات یک دسته مهارت یافتید سراغ مجموعه بعدی بروید.

 

سبک های شوت زدن تان را ترکیب کنید

shoot

 

PES 2016 سیستم شوت زنی دقیقی دارد که می توانید از آن سوء استفاده کنید. در این نسخه ظاهرا دروازه بانان راحت تر فریب می خورند و در دفع توپ هایی که به آرامی و پس از یک حرکت گول زننده به سمت کنج دروازه فرستاده می شوند، مشکل دارند. شوت های دقیق و با قدرت در حالی که هنوز می توانند موثر واقع شوند، در این نسخه کمتر قابل اتکا هستند؛ پس سعی کنید سبک های مختلف شوت زنی تان را با هم درآمیزید.یکی از سخت ترین لحظات بازی که تمرین و زمان زیادی برای تسلط می طلبد، وقتی است که یک به یک در مقابل دروازه بان قرار گرفتید. شاید یک شوت قوی بتواند دروازه حریف را به راحتی باز کند اما سعی کنید خلاقیت نشان دهید و با وانمود کردن یک حرکت تقلبی، دروازه بان را گیج کنید و توپ را به جهت مخالف حرکتش بفرستید.این حرکات را با مهاجم های مختلف تیم تان امتحان کنید تا روی قدرت های آن ها بیشتر مسلط شوید و متوجه شوید در شرایط گوناگون چطور می توانید بهترین استفاده را از آن ها ببرید.

 

بازیکنان مختلف تیم تان را بشناسید

formation2

 

اگر می خواهید از نهایت توان تیم تان استفاده کنید باید مدتی زمان برای متوجه شدن دقیق نقش هر بازیکن صرف کنید. این نقش ها با ویژگی های فیزیکی و روانی بازیکنان تان ارتباط دارد و این صفات نه تنها روی همان بازیکن بلکه روی هم تیمی هایش نیز تاثیر دارد.برای مثال یکی از ویژگی های جورجیو کیلینی مدافع ایتالیایی، نقش گرند مستری اوست. این ویژگی باعث می شه در جلسات تمرینی و وقتی در بازی ها او را کاپی تان می کنید، سایر بازیکنان تان امتیازات تجربه بیشتری بگیرید. سعی کنید هرچه سریع تر این نقش ها و ویژگی ها را متوجه بشید تا بیشترین کارایی را از تیم تان بکشید.

 

در زمان مناسب آرایش تیم تان را تغییر دهید

Pro Evolution Soccer 2015_20141228000221

 

وقتی برنامه بازی تان را قبل هر مسابقه می چینید می توانید از آرایش های مختلف برای حمله و دفاع استفاده کنید. شاید در ابتدا، به درستی متوجه تفاوت این آرایش ها نشوید اما اگر خوب دقت کنید، پی می برید که این چیدمان ها چقدر در لحظات مختلف بازی تفاوت ایجاد می کنند. استفاده از آرایش های مختلف برای حمله و دفاع، کمترین چیزی است که باید به آن اهمیت دهید. وقتی متوجه تفاوت این ها می شوید که ببینید جایگیری بازیکنان تان در موقعیت حمله یا دفاع چقدر متفاوت و ثمربخش خواهد بود.نکته اصلی این آرایش ها، آن است که چه زمانی بین آنها تعویض کنید. وقتی در حال حمله با ترکیب مستحکم سه دفاع در عقب برای پشتیبانی و 7 نفر در جلو هستید، اگر توپ را از دست بدهید و در موقعیت درست آرایش تان را به دفاعی تغییر ندهید، موقعیت ضدحمله را برای حریف تان فراهم می کنید و همین به ضرر شما تمام می شود.

 

ابتدا بازی سعی کنید فقط با یک تیم بازی کنید

team

 

شاید امتحان کردن تمامی تیم های مورد علاقه و بازیکنان مختلف وسوسه انگیز به نظر آید، اما تعویض مداوم از یک تیم به تیم دیگر، کمک زیادی در درک کردن مهارت و نقش بازیکنان مختلف نمی کند. چند روز اول سعی کنید یک تیم انتخاب کنید و بیشتر با آن بازی کنید تا بتوانید با مکانیزم های بازی آشنا شوید و و نقاط قوت و ضعف خودتان را بشناسید و آن ها را رفع کنید. بازی کردن با یک تیم، موجب می شود متوجه ساختار بازی بشوید و مدام بازیکنان مختلف تیم های دیگر را امتحان نکنید.همچنین هر تیمی تاکتیک مختص خودش را دارد، وفادار ماندن به یک تیم باعث می شود با قدرت های آن تیم آشنا شوید و برای پیروزی، نه به بازیکنان بهتر بلکه به استفاده از برنامه ها و تاکتیک های مختلف تکیه کنید.

 

لوگو و لباس تیم ها را آپدیت کنید

manblue

لایسنس نبودن نام و لباس تیم های مختلف، یکی از بدترین ایرادات PES از نظر فوتبال دوستان است. خوشبختانه چند سالی است که Modder ها با عرضه کردن فایل های تصویری برای هر نسخه، این ایراد را تا حد خوبی رفع می کنند.

 

منبع:digitalspy و digiato.com

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  1. ALI
    8 سال پیش

    سلام. توی پی اس ۲۰۱۶ میشه از یه بازیکن مثلا نیمار کپی گرفت و بردش توی یه تیم مثلا آلمان؟ یعنی هم میخوام توی بارسلونا و برزیل بمونه و هم ببرمش توی آلمان، میشه اینکارو کرد؟
    ترنسفر کردن رو بلدم ،با ترنسفر بازیکن منتقل میشه به تیم جدید و از تیم قبلی میره، من میخوام هم توی تیم فبلی باشه هم تیم جدید. میشه بگید چطور اینکارو کنم؟ اصلا میشه این کارو کرد؟ ممنون

    1. Alimnf
      8 سال پیش

      به ادیت بازیکن مورد نظرتون برید و از base copy استفاده کنید

      1. ALI
        8 سال پیش

        ممنونم

        1. Alimnf
          8 سال پیش

          خواهش
          موفق باشید

  2. 8 سال پیش

    درود
    لطفا هر چه اپدیت نقل وانتقالات پچ اسموک نسخه ۵.۳ بزارید
    ممنون علی اقا با تشکر ولی خواهشا سریع تر
    اینم لینک دانلود
    http://www.pes-patch.com/category/pes-2013-patch

    1. Ali.ss
      8 سال پیش

      سلام
      انشالله قرار میگیره

عضویت در کانال تلگرام ما