انتظارات کاربران از PES 2020

Ali.Mnf 8521 27 مه 2019 54 PES 2020 , اخبار

نام پست:انتظارات کاربران از PES 2020

 

 * اختصاصی PESFA.com – کپی فقط با ذکر منبع *

 

در این مقاله به 4 مورد از انتظارات مهمی که کاربران از کونامی دارند تا سری بازی PES را در مقابل FIFA 20 نجات دهد می پردازیم.

 

بازی PES 2019 ، یک بازی فوتبال نسل جدید و فوق العاده بود اما با از دست رفتن لایسنس رقابتهای لیگ قهرمانان و لیگ اروپا ضربه ی بزرگی به آن وارد شد و فقدان این رقابت ها در بازی به طور جدی احساس شد.

با وجود این فقدان فروش بازی کاهش یافت و فاصله بین سری بازی EA FIFA و سری بازی PES که دو غول بازی فوتبال ویدیویی هستند بیشتر شد. کونامی در بازی PES 2020 می بایست تصمیمات مهمی برای نجات بازی انجام دهد و نیاز به رو کردن هر آنچه که در چنته دارد حس می شود ، از موتور گرافیکی بازی گرفته تا قیمت فروش آن.

در این مقاله به بررسی مواردی می پردازیم که بتواند دوباره PES را به یک رقیب جدی برای FIFA تبدیل کند ، اگر خیلی دیر نشده باشد!

 

 

موتور گرافیکی FOX (بی نظیر در حرکات ، اما زمان تغییر فرا رسیده است؟)

 

چند سری آخر سری بازی های PES از موتور گرافیکی FOX بهره می برد ، دقیقا همان موتوری که سری بازی های Metal Gear Solid از آن استفاده میکرد . قطعا این موتور گرافیکی موتوری بی نطیر است که یک تصویر واضح و با نرخ فریم ریت بالا به کاربر ارائه می دهد اما محصول نهایی به اندازه FIFA 19 که با موتور Frostbite ساخته شده شیشه ای و با کیفیت نیست اگر چه بی انصافی است که گرافیک PES 2019 را زشت و نا امید کننده تلقی کنیم. با اینحال در چند سال اخیر پس از قطع همکاری جولیان مرسرون (مدیر فناوری کونامی) با این شرکت ، کونامی نتوانست نهایت بهره را از موتور FOX ببرد.

گزارش شده که مرسرون به دلیل انتقال بازی های کنسول به موبایل ، این شرکت را ترک کرد و ما را به موتور Unreal هدایت کرد . در کنسول این امکان وجود دارد تا کاربر از نسل های آینده گرافیکی ، هوش مصنوعی فوق العاده و فیزیک واقعی توپ نهایت لذت و درک را داشته باشد اما این امکان در بازی های موبایل کمتر وجود دارد.

کونامی ممکن است ترجیح دهد که برای PES 2020 این موتور گرافیکی را عوض کند اما آیا موتور جدید به خوبی FIFA خواهد بود؟

 

PES در Nintendo

متاسفانه سال گذشته خبری از بازی PES بر روی Nintendo نبود که این موضوع به FIFA یک برتری بسیار بزرگ هدیه کرد ( این نکته قابل ذکر است که فروش نسخه نینتندو FIFA در زمان انتشار آن حدود 1 درصد از فروش کل بریتانیا را در بر میگرفت)

در این رابطه آدام بهاتی مدیر ارشد بازی در مصاحبه با مجله Eurogamer : “ما امسال بازی Bomberman را معرفی کردیم که در نینتندو به خوبی عمل کرد و قطعا به عنوان یک کمپانی به نینتندو نگاه ویژه ای داریم بنابر این در مورد PES موضوع بسیار ساده است ، ما هیچگاه به آن نه نگفتیم . باید ببینیم چه پیش می آید و امیدواریم که عرضه PES مجددا از سر گرفته شود.”

یک بازار فروش بزرگ و استفاده نشده برای PES وجود دارد و کونامی بیش از این نمی تواند آن را نادیده بگیرد.

 

بهبود سرورها در ایجاد بازی

سرورهای بازی از جمله بزرگ ترین و عمده ترین مشکلات کاربران PES در سال های اخیر بود – هزاران نفر برای پیدا کردن بازی جدید تلاش میکردند.

سال گذشته کونامی کیفیت سرورها و همچنین جستجوی بازیکن را بهبود بخشید که به کاربر اجازه بازی آنلاین بدون تاخیر را میداد. در این زمینه FIFA از بی نقص بودن فاصله زیادی داشت و همواره با اعتراضاتی درباره تاخیر در سرورها مواجه میشد. اگر کونامی بتواند سرورهای خودش را بهبود ببخشد در واقع پاسخی برای عده ی زیادی از کاربران FIFA که از سرورهای EA نا امید شده اند ، ارسال خواهد کرد.

به هر حال ، هیچ یک از این موارد مهم نیست اگر مودهای راضی کننده آنلاین وجود نداشته باشد. به قاطعیت میتوان گفت که بخش Ultimate Team بازی FIFA محبوب ترین بخش بازی شرکت EA می باشد که به این شرکت سود بزرگی در فروش بسته های بازی خود می رساند.

در رقابت با این ویژگی محبوب FIFA ، سری بازی PES بخش Become Legend را دارد که در چند سال اخیر بدون تغییر خاصی باقی مانده است با این وجود که Master League و MyClub تغییرات اساسی در خود دیده اند. خوشبختانه کونامی قدم هایی را برای حل این موصوع برداشته است که قابلیت تمام آنلاین 11v11 با ساپورت کاربران مهمان در PES 2018 که با بهبودهایی در 2019 نیز مواجه شد از جمله این اقدامات می باشد.

قابلیت بازی “Random Game” هم بسیار محبوب بوده همان طور که تورهای پیش فصل در مسترلیگ ، سیستم جدید نقل و انتقالات و مصاحبه های بعد از بازی به جذابیت بازی PES افزوده است.

اکثر ویژگی هایی که در بالا ذکر شد می تواند بازی PES 2020 را تبدیل به یک پکیج جذاب نماید.

 

قیمت فروش ناصحیح

شاید بزرگترین مسئله قابل تغییر ، قیمت بازی باشد . در هنگام عرضه ، بازی PES با قیمت 40 یورو به همراه تمامی امکانات در دسترس بود که به کاربران FIFA اجازه میداد تا با همان سری بازی خودشان ادامه دهند.

عرضه بازی با این قیمت بالا ، با در نظر گرفتن این موضوع که لیگ قهرمانان دیگر در بازی موجود نیست FIFA را برای خرید ارزشمند تر میکند ، هر چند که در شرایط بازی از PES عقب تر باشد.

کونامی حتما باید این مورد را حل کند و شاید بازی را با قیمت 20 یورو عرضه کند تا کاربران بدون مشکل مالی بتوانند از هر دو سری بازی PES و FIFA استفاده کنند.

 

 

شما نیز انتظارات خود از PES 2020 را با ما در میان بگذارید :)

 

 

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  1. shayan
    4 سال پیش

    ماشالله توقع خیلی زیاده این همه پیشترفتوچرانمی بینن بازی نکرده
    به نظرمن دونفریانبایدیک تیم بگیرن یادسته یک بادست دوفرق کنه مثلانمی شه منکه دسته یکم یوونتوس دارم رونالدودیبالادارم حریف منم داشته باشه!اون بایدذخیره تیموداشته باشه
    بعدشم بایدلیگ برترایرانم توش باشه لیگ روسه توش باشه وقتی تیمایه ترکیه هست
    نکته بعدی اینه که تیم هادودسته باشن برزیل حال برزیل کلاسیک بازی فوتبال بایدبازیکنایه قدیمی داشته باشه نکته بعدی اینه تیم استارداشته باشه درجه یک ودرجه دویابشه تیم ساخت بازیکنایه موردالاقه روتوش آورد

  2. Amir.M
    5 سال پیش

    با سلام و تشکر بسیار زیاد سایت عالی pesfa :heart: :heart:
    ۱.سیستم عامل پایین مثل pes2017که همه بتونن بازی کنن.
    ۲.مای کلاب و… رو آنلاین نکنن هموهنجوری آفلاین بشه بازی کرد.
    ۳.مستر لیگ رو بهبود بدن.
    ۴.قسمت لایو آپدیت رو بشه در pc اجرا کرد که نیار پچ نقل و انتقالات نباشه.
    ممنون از سایت pesfa :rose: :rose:

  3. AHMAD GAMER
    5 سال پیش

    یا تیم نسازن یا اگه می سازن برا همه فیس بزارن اسکوربرد پیس ۱۹ و۱۷ خیلی خوب و شیک بودن اگه پیس ۲۰ هم مثل همونا باشه خوبه کیفیت فیسا را اخرین جای ممکن بالا ببرن و استادیوما رو از نمای برونی هم بزارن اگه برای ویندوز ده سی و دو بیتی هم باشه خوبه دیگه تمامی بازیکنان اسطوره ای بزارن و کونامی باید یک گزینه ای مثلا آپدیت اورال و تغییرات تیما بزاره و هر چند ماه از طریق خود سایت کونامی بشه آپدیتش کرد تا نخواد داعما تو گوگل دنبال آپشن فایل بگردی و اگه بخش ساخت کیت و استادیم و فیس ارتقا پیدا کنه خیلی خوبه نامردا از پیس ۱۴ برداشتنش با گزینه هایی که داشت می شد یه فیس یا استادیوم قشنگ و با تمام جزئیات ساخت

    1. AHMAD GAMER
      5 سال پیش

      داوری سیستم وار رو بزارن و تمام تیم های آلمان انگلیس کلاسیک. ایتالیا .لالیگا .لوشامپیونه و تیم های بزرگ دنیا رو بزارن خوب می شد.باگ هایی مثل در هم رفتن بازیکنان و چیز های خیر طبیعی رو بردارن

  4. LM10
    5 سال پیش

    لاینسیس تیم ها که اصلی ترین مشکل کونامی تو چند سال اخیر بوده و نمیشه حالا حالا ها این مشکلو حلش کرد ولی امیدوارم بتونن تیم های بزرگ اروپا رو لاینسیس کنن :good:
    امیدوارم یکم شبیه سازیش به واقعیت بیشتر شه و سیستم وی ای ار و خطای هند و مصاحبه بعد بازی هم اضافه شه :yes:

  5. ناصر76
    5 سال پیش

    متاسفانه داوری پیس ضعیفه مثلا خطای هند نداره..بعضی از تکل ها و برخوردها که اصلا خطا نیست رو خطا اعلام میکنه و برعکس..فیرپلی هم نداره…اگه داوریش مثل فیفا میشد چی میشد…. :bye:

  6. امیرمهدی
    5 سال پیش

    به نظرم باید فیس ایرانی ها را بسازد قدرتشونو بالا ببره از جمله سردار آزمون و جهانبخش
    اسکوربورد ها رو بشه تغییر داد

  7. saleh
    5 سال پیش

    اگ بتونه مود به بازی اضافه کنه مثل فیفا۲۰ که بخش فوتبال خیابانی داره خیلی خوب میشه یا بتونه بخش داستانی مثل
    فیفا درست کنه که دیگ عالی میشه تغییراتی هم توی بخش مسترلیگ بده همین چمن بازی هم عوض شه ادم یاد سبزی
    اشی میوفته مثل چمن فیفا۱۹ خوبه همین

  8. علی
    5 سال پیش

    آیا میتوانید فایل لیگ برتر ایران را به دانلود بزارید و یه حرف دیگه می توانید فایل رندم پی اس ۲۰۱۸ یا ۱۹ رابزارید ممنون :rose: :rose: :rose: :yahoo: :yahoo: B-)

  9. میثم
    5 سال پیش

    لایسنس کردنش هم ب ادم نمیخوره لیگ پرتقال و فرانسه و … لایسنس کرده نه اسکوربود اصلی نه اون مراسم اول بازی هیجی نداره مستر لیگش خسته کنندس بغد ۲ فصل حوصله ادم سر میره

  10. Aht
    5 سال پیش

    مثل pes13 بشه :good:
    لاینسس همه تیمها……بتونیم رو لباس چیز بنویسیم…….بازیکن مصدوم با برانکارد بیرون بره…….بتونیم داورشیم………مربی باشه کنارزمین و فیس اصلی اونا……..گزارشگر عوض شه :yahoo: ……..حداقل تیم ملی ایرانو لاینسس بزنه……………من رو لاینسس خیلی حساسم و پیس هم داره روز به روز بدتر میشه

  11. Armin
    5 سال پیش

    :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: سیستم عامل های پایین(سی پی یو و گرافیک) بخوره مثل pes2017 و اضافه شدن مد بازی به عنوار داور مثل بکام لجند و اضافه شدن بخش داستانی مسابقات قدیمی و لایسنس فیس های ایرانی شیر و خط کردن داور ها قبل از بازی با کاپیتان ها و وجود عروسک های نمادین تیم ها و مراسم جالب معارفه بازیکنان مثل پیس ۲۰۱۲ و گرم کردن بازیکنان هنگام تعویض مانند پیس ۲۰۱۳ واقعا پیس امکانات جالبی داشت مثل مسترلیگ انلاین حتی یادمه توpes 2006 رونالدو زانوبند داشت خداکنه دوباره اضافه بشن

  12. امید
    5 سال پیش

    طرف دار های pes با همه مشکلات بازی(لایسنس های بد و ناقص-گزارش افتضاح و نعره کشان-سرورهای بد و همیشه مشکل دار-چمن مثلا سه بعدی و…) کنار اومدن و به عشق گیم پلی زیبایی که داره ادامش میدن. ولی انصافا دیگه مستر لیگ کمترین خواسته همه طرفدارای pes هستش. فقط امیدوارم کونامی نا امیدمون نکنه…

  13. امید
    5 سال پیش

    امسال سال لبه نسلیه :) یعنی نزدیک به نسل بعدیم و حتما تغییرات گرافیکی تا نسل بعد وجود نخواهد داشت. از اون طرف تغییر نکردن مد های آفلاین مستر لیگ و کریر بازی های pes و فیفا طی چند سال اخیر صدای همه بازیکنارو در آورده. به نظر من امسال هر کدوم از دو بازی رو بخش آفلاینش کار کنه بازیو برده. اگه قرار باشه مستر لیگ رو با کریر فیفا مقایسه کنیم صد در صد کریر خیلی کاملتره.(فن بازی در نمیارم واقعا حقیقته). کونامی واقعا دیگه وقتشه یه دستی به مستر لیگ بزنه.آدم هیچ انگیزه ای برای بازی نداره و سریع کسل کننده میشه. یه چیزایی تو توییتر به گوش میرسه که گویا یه تغیراتی تو مستر لیگ هست. اگه مستر لیگ تغییر نکنه دیگه هیچوقت اسم pes رو نمیارم…

  14. alireza
    5 سال پیش

    افزودن داور های هر لیگ با فیس و ویژگی های فردی داور مثل اشتباه کردن در بعضی وقتا. اضافه کردن var .افزودن تتو مو و ریش به بخش ادیت . بهبود مستر لیگ. لایسنس کامل استادیوم های لیگ های معتبر. از همه مهم تر سیستم مورد نیاز در حد pes 2017

    یه سوال آیا نظراتی که ما اینجا میدم به گوش کونامی میرسه یا برای دل خودمون میگیم

    1. فرامرز
      5 سال پیش

      سلام نه داداش کونامی کجای کاره،. اینکه به سیستم پایین بخوره تو همین مدرسه ما ۲۰۰ نفر میگیرن،، حالا شهر رو ببین!! B-) B-)

  15. Ali pes
    5 سال پیش

    قیمت کمتر ورزشگاه های ایرانی‌ گزارشگر بهتر کاپ فیک حداقل اگه لایسنس یه لیگو ندارن یه جام فیک بزارن‌ بشه دعوا کرد تو بازی یا اعتراض کرد داورو خودت انتخاب کنی خوشحالی های بیشتر حس فوتبال بیشتر که اصلا نداره‌ تماشاگرای بهتر تاکتیک های بیشتر مربی های واقعی

  16. ho3ein
    5 سال پیش

    سلام بنظرم اینا مشکل نیست مشکل اینه که سیستم اجرای بازی رو کاهش بدن مثل پیس ۲۰۱۷ تا قدیمیا هم بتونن بازی کنن
    :rose: :rose: :rose: :rose:

  17. محمدمهدی
    5 سال پیش

    سلام انتظارم اینه که مشخصاتی شبیه pes2017بزنه ودر عین حال با کیفیت که ما هم بتونیم رو سیستم هامون نصبش کنیم. :cry:

  18. King Pes
    5 سال پیش

    سلام من انتظار دارم که کیفیتش خوب باشه ولی سیستم عامل به سیستم های پایین بخوره.اگه سیستم عاملش بخوره و کیفتش هم خوب باشه قیمتش هر چه قدر باشه واقعا ارزش داره. :-)

    1. ماهان
      5 سال پیش

      افرین این خیلی مهمه حال کردم :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

  19. Mohsen
    5 سال پیش

    و اضافه کردن بخش داستانی که از نظر من باید باشه

  20. Mohsen
    5 سال پیش

    تو حمله ها همه برن جلو یهو واینستن که اشتباه پاس ندی و بهتر حمله کنی و راحتر گل بزنی مثل فیفا بشه :good: :good:

  21. taha armin
    5 سال پیش

    موی بلند سر بازیکنان متحرک باشه.

  22. davood
    5 سال پیش

    سلام بهترین کار لاینسس تمامی لیگ و گذاشیتن فیس های جدید روز قابلیت انتخاب داور گذاشتن عکس العمل سرمربی کنار زمین داشتن تشویق های جداگانه هرتیم ازسوی طرفداران

  23. امیر
    5 سال پیش

    به نظرم که پیس باید به رقیبش فیفا خیلی نزدیک بشه
    مثل چی؟
    این امکانات نظیر جام اتحادیه فوتبال انگلیس و اضافه کردن چند لیگ مثل روسیه و اسکاتلند و بلژیک و ایجاد تغیرات مثل شکل صحیح جام ملتهای افریقا و امریکارو درج کنن .واقعا باید فوتبال رو به شکل واقعیش تشکیل بدن

  24. روح الله
    5 سال پیش

    خطای هند بازیکنان.مصدومیت شدید بازیکنان موقع تکل بازیکنان حریف.نشان دادن چهره سرمربیان تیمها.اهمیت دادن به چهره بازیکنان ایرانی.اضافه کردن مو و ریش جدید در create player :good:

  25. amir
    5 سال پیش

    گزارشگرش عوض بشه واز همه مهمتر توی فیفا زمانی که داری لیگ بازی میکنی همواره زمانی که تیم دیگری توی بازی همزمان گل میزنه گزارشگر اون رو ارائه میده

  26. sina
    5 سال پیش

    VAR
    بخش داستانی مانند فیفا
    کولینگ برک
    اسپری محو شونده
    نشان دادن مربی
    از همه مهم تر لایسنس :good: :good: :good: :good: :good:

  27. Alireza
    5 سال پیش

    به نظر من باید قابلیت var هم اضافه کنند.

  28. میلاد ۰۰۷
    5 سال پیش

    با سلام

    اولین کاری که باید بکنه مستر لیگ رو پیشرفته تر کنه ینی
    بیاد بخش اسپانسر ها رو ساز ماندهی کنه بتونه گیمر خودش انتخاب کنه قرار داد با مربی رو از این حالت ی نواخت در بیاره
    مهم ترین بخش مسترلیگ تمرین دادن هست که توی پی اس ۱۳ عالی بود انگیزه داشت ادم بازی کنه تا جی پی بگیره تا بتونه تمرین های پیشرفته تر بخره که اگه دوباره انجام بدن عالیه در کل به نظرم خیلی جا داره مستر لیگو از این حالت در بیارن چون واقعا بعد ۵ یا ۶ فصل رفتن ادم خسته میشه بقیه مشکلات هم دوستان گفتن
    امیدوارم پی اس به روزای خوبش برگرده
    باتشکر از پی اس فا

    1. Ali.Mnf
      5 سال پیش

      :good:

  29. محمد
    5 سال پیش

    راحتی کاربران ایران بتونن انلاین بازیکنن و به اکانت استیم لازم نباشه همین با لایسنس اضافه شدن بعضی لیگ ها معتبر اسیا

  30. m.h
    5 سال پیش

    خطای هند
    انتخاب ساعت بازی

  31. alireza
    5 سال پیش

    خیلی چیزها هست که میتونه بازی رو جذاب تر کنه مثل:
    اسکوربورد متحرک . عروسک های نمادین تیم ها . شیر یا خط کردن داور با کاپیتان های دو تیم . خوشحالی های معروف مثل گل معروف مسی به رئال مادرید و در اوردن پیراهنش . یه قسمت تو تنظیمات که خودمون مینی فیکس وارد کنیم . خطای هند . تنوع هوا جو و چمن .فیکس داور ها . از مای کلاب هم بکشن بیرون یه دستی هم به سر و کله ی مسترلیگ بکشن و … :-)

  32. soheil
    5 سال پیش

    بنظر من باید مثل فیفا قابلیت Story و داستانی بازی کردن را اضافه کند

    1. Ali.Mnf
      5 سال پیش

      :good:

  33. ناصر دور
    5 سال پیش

    سلام
    اگه می شد که هوش بازی از نظر تعویض نشانگر (بازیکن تحت کنترل) تقویت می شد عالی می شد… گاهاً توپ به یه بازیکن می رسه ولی نشانگر روی سر یه بازیکن دیگه هست!!! یا هنگام حمله ی حریف از کناره ها، نشانگر میاد روی سر مدافع میانی و عمق خالی می شه!!!
    همچنین در دادن پاس مخصوصاً موقع حمله می بینی به جای پاس دادن به بازیکن بغل دست، پاس می ده به بازیکنی که از کناره ها حرکت می کنه و از دروازه دورتره!!!

  34. حسن
    5 سال پیش

    فیس واقعی بازیکن ها رو بیشتر کنن. مستر لیگ رو جذاب تر کنن. برخی از مشکلاتش هم شرکت های ایرانی مثل پرنیان درست میکنن از جمله لوگو و لباس تیم ها و افزودن لیگ قهرمانان. تو ایران که همه آفلاین بازی میکنن آنلاینش مهم نیس😂😂. مشکل انتخاب ورزشگاه هم داره مثلا برای تیم های اسیایی نمیشه هر ورزشگاهی رو اختصاص داد. انتخاب کیت داور هم نداره که بعضی وقتا اذیت میشیم و … که جونم نمیگیره بنویسم😁

  35. مهدی
    5 سال پیش

    مسترلیگ واقعی تر

  36. m.h
    5 سال پیش

    انتخاب لباس داور و لباس دروازه بانی
    اسپری محو شونده
    کولینگ برک
    VAR
    گزاشگر بهتر

  37. خان
    5 سال پیش

    خوبه :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

  38. محمدرضا حیدری
    5 سال پیش

    اضافه کردن امکانات خیلی بیشتری به گیم پلن بازی ک تاکتیک های متنوع تری بشه اجرا کرد. مث فیفا.
    این میتونه بازیو واقعی تر و حرفه ای تر جلوه بده
    قطعا گزارشگر دیگ خیلی قدیمی و خسته کننده س :cry:

  39. Ali
    5 سال پیش

    بهبود و نوآوری تو بخش مستر لیگ

  40. Sajjad
    5 سال پیش

    لایسنس تمامی باشگاه ها و تغیر بسیار زیاد در بخش بیکام لجند :-)

  41. Sajjad
    5 سال پیش

    لایسنس تمامی باشگاه ها و تغیر بسیار زیاد در بخش بیکام لجند

  42. nimaesf
    5 سال پیش

    رفتن ظاهرا سری ب برزیل رو لایسنس کردن مثلا بیان بجاش اسیا رو ب طور عالی لایسنس کنن

    1. Arash
      5 سال پیش

      اسیا الان لیگ عربستان لایسنسش دست فیفاس و خبراییه که میگن لیگ امارات هم دارن لایسنس میکنن
      همین چهارتا تیم عربستانی هم تو بازی است به لطف لایسنس لیگ قهرمانان اسیاس :-(

  43. وحید
    5 سال پیش

    لایسنس لالیگا و لیگ جزیره و سری آ + چمن سه بعدی کامل مثل FIFA همین بقیش بمونه برا نسخه های بعدی :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

    1. Ali.Mnf
      5 سال پیش

      :good:

    2. محمدرضا حیدری
      5 سال پیش

      فک نکنم ب این زودی بتونه لایسنس ها رو بگیره

  44. محمد
    5 سال پیش

    نشان دادن مربی تیم ها با فیس های اصلیشون
    انتخاب داور مورد نظر با فیس اصلیشون برای بازی :unsure:

    1. Ali.Mnf
      5 سال پیش

      :good:

    2. محمدرضا حیدری
      5 سال پیش

      خلاقیت خیلی خوبی میشه
      ولی ب نظر من باید داوری ها هم متفاوت باشن ی ذره تا بتونیم انتخاب کنیم بینشون

عضویت در کانال تلگرام ما