نقد و بررسی PES 2018

Ali.ss 14962 19 سپتامبر 2017 37 PES 2018 , آموزش , متفرقه , نقد و بررسی

نام پست:نقد و بررسی pes 2018

نویسنده:KASRA.DR

سلامی دیگه بر شما کاربران عزیز سایت پی اس فا میخوام در این پست پی اس 18 رو نقد کنم اما بهتره همین اول واقعیتی رو به شما بگم اونم اینه که من خودم شخصا این بازی رو تجربه نکردم و این نقد رو از روی نظرات کاربران و سایت ها خارجی اماده کردم که در پایان منبع رو به صورت کامل میزارم تا هیچ کپی صورت نگرفته باشه.

اگر یک بار با دقت این پست رو بخونید متوجه میشوید که پی اس 18 چطور دوباره داره عرصه رو بر فیفا تنگ میکنه و داره شکستش میده.

خب شروع کنیم نقد رو با یه مقدمه یا شعاری که برای پی اس 18 گذاشته شده

پی اس 18 امسال نبرد با فیفا رو به اوج خودش رسونده و بعید نیست که در سال اینده این رقیب دیرینه رو شکست بده.

به نظر میرسه که بازی امسال کونامی شباهت انچنانی به پی اس سال قبل ندارد اما همه میدونن که هر کاری هم کنن نمیتونن اون رو خیلی با پی اس 17 تغییر بدن!!!

اما شاید چیزی که خیلی از کاربرا و منتقد ها گفتن این بود که امسال یه شبیه ساز فوق العاده فوتبال رو شاهد خواهیم بود.اگر میگین چرا به ادامه نقد توجه کنید.

اولین چیزی که در گیم پلی جلب توجه میکنه اینه که سرعت بازی نسبت به پارسال و قبلا بسیار کم شده اما نشونه کند بودن بازی نیست بلکه به طبیعی تر شدن و نزدیک بودن به فوتبال واقعی خیلی کمک میکنه کاری که فیفا 2 سالی هست روش مانور میده!!!

شما از دو چیز متوجه کند تر بودن بازی میشین یکی حرکات بازیکنان و یکی جنبش توپ توی زمین! حتی توپ هم نسبت به قبلا کند تر شده.

اما کند بودن بیشتر ختم میشود به زمانی که شما نخواهید بازیکنتون بدود و زمانی که فرمان دویدن رو بدین اونوقت با تغییرات زیادی مثل طبیعی بودن خارق العاده انیمیشن ها و مکانیزم سرعتی بازی خواهید بود!

یکی دیگه از تغییرات بازی سبک تر بودن حرکات بازیکنان معروف هست که نشون از قدرت و مهارتشون در فوتباله چیزی که شما در بازیکنان معمولی احساس نمیکنید.

مثلا فرق بازیکنی قدرتمند مثل مسی با بازیکنی معمولی مثل مارکوس یورنته کاملا مشخصه و قطعا بازی با مسی بیشتر کیف میدهد.))

یکی دیگه از پیامد های کند تر شدن بازی ضعیف شدن مدافعان و خطوط دفاعی هست به طور مثال وقتی توپ رو از دست میدین خیلی طول میکشه تا اونو دوباره به دست بیارین و در ضمن مهاجمان هنگام حمله فضای زیادی در اختیار دارن و اگر خط دفاع شما تو در تو و پیچیده نباشد خیلی راحت میتونن ازش عبور کنن وبه دروازه و دروازه بان برسن.))

یکی از مکانیک هایی که امسال تغییر زیادی پیدا کرده مکانیک پی اس تغییر دنده هست.همون مکانیکی که با استفاده از دکمه های چپ و راست و بالا و پایین شما اون رو در بازی میبینید و بعضی اوقات با دریبل و حرکات نمایشی هم همراه میشه.

این مکانیک هنوز هم به شما اجازه میده تا با چند مانور زیبا و فریب دادن بازیکن حریف فضای زیادی برای یورش به سمت دروازه ایجاد کنید.

در ضمن عبور از بازیکنان حریف و دریبل کردن اونها بسیار لذت بخش تر و کمی هم راحت تر شده.

تنوع پذیری گیم پلی به شما اجازه میده تا هر کاری میخواین در زمین بکنید و امسال دستتون باز تر از سال های قبل خواهد بود.در ضمن هر بازی با بازی بعد فرق میکنه چون هر تیم شیوه خاص خودشو برای بازی داره مثلا بارسلونا تیمیه که دوست داره مالکیت رو در اختیار داشته باشه و مدام حمله کنه و بلعکس یوونتوس مالکیتو میده حریف و دفاعی بازی میکنه و روی ضد حملات کار حریفاشو یه سره میکنه.به همین دلیل بازی ها زیبا تر میشن و شما هر چه قدر بازی کنید از بازی خسته نمیشین چون معلوم نیست در بازی بعد قراره چه اتفاقی بیفته.

یه اتفاق خوبه دیگه هم اینه که وقتی شما به طور مثال یک گل عقب هستید و دقایق پایانی بازی هست خود به خود تیم شما قصد حمله ی پر تعدادی میکنه یعنی مثلا شما دارید اروم اروم با پاس کاری به دروازه حریف نزدیک میشین ولی وقت تنگه پس بهتره سریع تر کار کنید به همین منظور یک مدافع به علاوه هافبک ها و مهاجمان به سمت دروازه حریف سرازیر میشن و کار شما راحت تر از قبل میشه.

تاکتیک های جدیدی که به بازی اضافه شده هم در نوع خودش بسیار جالبه

  1. میتونید با کراس پاس های بلند و یه بازی تاخیری حریفتون رو کلافه کنید.
  2. میتونید از دو بازیکن بخواین که با کار های ترکیبی هم وقت رو بگذرونن و هم حمله ای رو ترتیب بدن!
  3. یا میتونید با گرفتن خطا در زدن اون تاخیر ایجاد کنید و یه تاکتیک ضد فوتبال رو اعمال کنید.

 

یه تکنیک یا دریبل جدید هم که به بازی اضافه شده اینه که شما یه کورس سرعتی با حریف گذاشتید و در استانه از دست دادن توپ هستید اما با زدن یه دکمه بازیکن با یه حرکت فیک توپ رو جا میزاره و بازیکن حریف ممکنه که… 1-بخوره زمین  2-سر بخوره و کلا بره دنبال کارش  3-ممکنه دوباره برگرده اما شما حدود 2 ثانیه وقت دارین از شرش خلاص بشین و ازش عبور کنید.

دروازه بان ها در سال قبل بیشتر شبیه ربات بودن ولی امسال با اضافه شدن انیمیشن های جدید بسیار طبیعی شدن و شما واقعا احساس میکنید تراشتگن داره در یه بازی ویدئویی برای شما ایفای نقش میکنه!!!))

 

بریم سراغ بخشی که بزرگ ترین مشکل امسال و سال های قبل پی اس بوده یعنی (لاینسس)

در پی اس 18 هم فقط دو لیگ فرانسه و ایتالیا به طور کامل لاینسس شدن(منهای یوونتوس) و لیگ های معتبری همچون اینگیلیس و اسپانیا با اسامی و کیت های جعلی و فیک در بازی حضور دارند وما باز هم با اسم های وحشتناکی همچون man blue یا md white رو به رو خواهیم بود.اما کونامی امسال توانست حق لاینسس تیم هایی همچون والنسیا و فولام رو خریداری کنه که قدمی رو به جلو نسبت به سال گذشته بود.

از همه بدتر نبودن کلی بوندس لیگا و بودن تنها سه تیم دورتموند و شالکه و لایپزیگ در دیگر تیم های اروپایی (other euroupe) هست.

هر چند که هواداران پی اس به ریختن ادیت و پچ برای کامل کردن بازی عادت کردن و میتونن امسال هم از سایت ما به این کارشون ادامه بدن.

همه ی گیمر ها انتظار دیدن یه فوتبال واقعه گرا در نمایش گر های خود رو دارن و اون رو از دو بازی pes و fifa میخوان و فیفا این انتظار رو بر اورده میکنه اما پی اس تحت شرایطی خاص بر اورده میکنه اون هم ریختن ادیت و پچ هست. 

اما بزارید بگم اگر ادیت و پچ نریزید با چه رو به رو خواهید شد.

  1. تیم هایی معروف با اسامی فیک و کیت های وحشتناک بدرد نخور
  2. با وجود داشتن فیس های با کیفیت شما با لشگری از فیس های فاجعه و جعلی رو به رو خواهید بود.
  3. نبود بوندس لیگا واز همه مهم تر نبود بایرن مونیخ در بازی

 

امسال پی اس رو یه چیز خیلی مانور داد اونم تماشاگر ها بودن.فیس و مکانیک حرکتی تماشاگر ها و شعار هاشون فوق العاده طبیعی وعالی شده طوری که وقتی گل میزنید ورزشگاه منفجر میشه و وقتی که موقعیت خراب میکنید در سکوت فرو میره.

عملکرد کونامی برای گزارشگر بازی هم به چند چیز کوتاه ختم میشه:

  1. تقسیر های وحشتناک و بدرد نخور پیتر دروری
  2. سر و صدا و جملات وحشیانه جیم بگلین
  3. به طور مثال یه تفسیر ترجمه شده از پیتر دروری (بیش از یک بار من با اشکالی روبرو شدم که تمام نظرات را حذف کرده بود و اجازه دهید فقط بگویم من دچار بدبختی شده بودم.) هیچ کس دقیقا نمیدونه کدوم نظرات در کجا و برای چی؟؟!!!

به هر حال پی اس هر سال برای بهتر کردن این بخش تلاش میکنه

در بخش انلاین شما شاهد اضافه شدن بخش جدیدی به عنوان 3v3 خواهید بود.بهتره برای فهمیدنش خودتون تجربش کنید!

خب بریم سراغ مسترلیگ:

  • -در بعضی زمینه ها گام هایی برداشته شده مانند طرح منو جدید
  • -تیم های جوان هنوز با بازیکنانی نا اشنا روبه رو هستن
  • -حتی در انتقاد به اسامی بازیکنان جوان گفته میشد که….(اسامی انها توسط یه میمون در یه ماشین تحریر نوشته شده) راستش خودم هم نفهمیدم دقیقا منظورشون چی بود؟
  • -بودجه و دستمزد به صورت سالانه نمایش داده میشود
  • -مبلغ بودجه برای نقل و انتقال به صورت فجیعی پایین هست در حالی که PSG از 150 میلیون پوند / 200 میلیون دلار در Mbape و 200 میلیون پوند / 270 میلیون دلار در نیمار در زندگی واقعی تابستان امسال داشت این متن قبلی ترجمه شده بود!
  • -با توجه به نکته قبلی شما شاید فقط 50 میلیون پوند در اختیار داشته باشین.
  • – و حالت جدید (چالش)، چیزهای جالبی را با صحنه های غیر منتظره ای مانند بازیکنان که مایل به ترک هستند، جلب می کند.

 

خوشبختانه، من فکر می کنم راه جدیدی برای بازی PES وجود دارد. حالت انتخاب تصادفی از طرف طرفدار Evo 6 باز می گردد و اگر مانند من – شما نمی توانید تمام راه را به سال 2006 برسانید، این کار بسیار شگفت انگیز است. شما و یک دوست (که باید در همان اتاق باشد، همانطور که حالت تنها محلی است) هر یک از بازیکنان تصادفی از انتخاب لیگ ها یا کشورها انتخاب می شوند، بنابراین شما ممکن است با یک تیم ترکیبی عجیب و غریب از بازیکنان از سراسر جهان از استانداردهای مختلف. آنچه در ادامه است، یک نبرد روانشناختی برای تلاش برای سرقت بازیکنان ستاره حریف خود است، در حالی که از خود محافظت می کند. تا سه دور تجاری اجازه می دهد که شما و دوست شما یک بازیکن را از تیم فرد دیگری که میخواهید خرج کنید انتخاب کنید. شما پس از انتخاب یک بازیکن از تیم خود که شما می خواهید برای محافظت، و یکی از شما می خواهید از شر خلاص شوید. مهم این است که هیچ وقت تا زمانی که همه سه نفر انتخاب نشوند، هر دو از شما می دانند که شخص دیگری انتخاب کرده است، منجر به یک لحظه تند در پایان دور که در آن نشان داده شده است اگر شما موفق به سرقت رفته است که مهاجم 92 امتیاز شما خوش شانس دوست داری مدیریت بازیکنان برتر خود را سرقت می کند و حقوق لاف زدن همه شماست – حداقل تا زمانی که آنها موفق به پیروزی در مسابقه زیر در برابر شانس، یعنی.

این بخش هم ترجمه شده بود ومن چیز خاصی ازش نفهمیدم جز اینکه میشه تیم هارو تصادفی هم برداشت!!!

 

با این حال، هنگامی که شما در زمین قرار می گیرید، هیچ بازی فوتبال دیگری رو احساس نمی کنید ( PES 2018 خوب است.) سرعت کندتر پیشرفت قطعی است، که کمک می کند تا خط فاصله بین واقع گرایی و سرگرم کننده تقریبا کامل شود. فقط چیزی در مورد جنبش بازیکنان و نوع قوسهای توپ وجود دارد که در هوا کنترل می شود – هر پاس، هد و شوت فقط احساس می کند که درست است. و هنگامی که آن را کلیک می کنید و اعتصاب های رعد و برق را از لبه منطقه انجام می دهید یا یک حرکات نرم و صاف را به پایان می رسانید و یا حتی زمانی که یک توپ زودگذر رو به جلو برای به دست آوردن یک برنده آخرین نفوذ می کنید، نزدیک ترین احساس شماست به حال خارج کردن وجود دارد خود را به ثمر رساند.(این چند جمله اخری جز تاکتیک های پی اس 18 بود!!!)

 

خب در پایان باید گفت که:((کونامی با ساخت سری جدید بازی پی اس به همه ثابت کرد که میتونه با پوشوندن نقاط ضعف باقیمانده به را حتی فیفا را شکست بدهد و البته باید گفت کونامی امسال بیشتر سعی کرد به جزئیات کوچک تر بپردازه تا اینکه بره سراغ چیز های خارق العاده و هزینه بر.))

در ضمن کونامی سه تا دیتا پک برای پی اس 18 میده و یه دیتا پک 4 که فقط مختص جام جهانی روسیه هست.

حالا نقاط قوت و ضعف رو فهرست وار مینویسم ودر اخر نمره این بازی به طور میانگین رو میدم.

 

نقاط قوت:

1-ارائه یه فوتبال عالی و هیجان انگیز و خارق العاده به لطف یه گیم پلی خوب

2-طبیعی بودن انیمیشن های مختلف بازیکنان و البته تماشاگران و مربیان و کادر فتی و داورها

3-منحصر به فرد بودن بازیکنان و تیم ها

4-جلوه های بصری خوب با جزییات

5-تکراری نشدن بازی در طولانی مدت

6-تنوع خوب حالت انلاین و افلاین

 

نقاط ضعف:

1-مشکلات لاینسس نبودن تیم هاو اسامیشون و کیت های اون ها

2-ضعف های گزارشگر و مفسر بازی

3-یکنواخت بودن اتمسفر ورزشگاه ها در اکثر موارد(به جز ورزشگاه های خیالی همچون The Ultimate Stage)

نمره کلی:8.5 از 10

بدرود.))

منبع:سایت زومجی و گیم اسپات

 

 

 

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  1. Sina
    6 سال پیش

    من هم fifa18 دارم هم pes2018 توی xbox one واقعا فیفا عالی اسکوربورد برای هر لیگ و یک بدی که داره بخاطر احمق بودن ما ایران رو ندارن البته امیدوارم تو fifa18 جام جهانی بیاد و خوبی دیگه فیفا واقعا گرافیک عالی داره خدا به حمراحتون :bye:

  2. وحید
    6 سال پیش

    پی اس ۱۸ لگ زیادی داره و با بالاترین سیستم هم روان اجرا نمیشه،فقط باید یه تیزبین باشی تا متوجه بشی،من خودم پی اس بازم اما انصافا فیفا ۱۸ خیلی خیلی از پی اس ۱۸ قوی تره.

    1. آرش حقیقی
      6 سال پیش

      من یه لب تاپ معمولی رو به بالا دارم
      خیلی عالی پی اس ۱۸ اجرا میشه و فیفاهم بازی کردم اما واقعا گیم پلن و بازی پی اس بهتره

  3. علی
    6 سال پیش

    خوش بحال بچه پولدار ها که سیستم هاشون بالا هست :cry: حالا تا پی اس ۲۰۱۹ میخایم چیکار کنیم؟! اخه تا سال ۲۰۱۹ سایت پی اس فا پی اس ۲۰۱۷ فراموش میکنه و همش درباره ۲۰۱۹.۲۰۱۸ میزاره :cry:

  4. mahdi
    6 سال پیش

    به ظر من از نظر گرافیک نباید زیاد کار کنه چون به حدی رسیده که از فیفا تو گرافیک بالاتر باشه ولی باید بازی رو طوری درست کنن که مثل فیفا خیلی سخت باشه گل زد اونطوری خوبه
    والا الا دروازبانش بیشتر به باگ میخوره :heart: .

  5. mahdi
    6 سال پیش

    به ظر من از نظر گرافیک نباید زیاد کار کنه چون به حدی رسیده که از فیفا تو گرافیک بالاتر باشه ولی باید بازی رو طوری درست کنن که مثل فیفا خیلی سخت باشه گل زد اونطوری خوبه
    والا الا دروازبانش بیشتر به باگ میخوره :heart:

  6. ali
    6 سال پیش

    امیداوارم در سال بعد کونامی و PES یه تکونی بخورن
    بنظرم موتور بازی باید دوباره عوض شه چون امسال PES بازی خوبی رو داد بیرون ولی با مشکلاتی داره بازهم به فیفا نمیرسه با اینکه فیفاهم مشکلاتی داشته

  7. mtn
    6 سال پیش

    بازیکنای میلان اصلا چهره های خودشونو ندارن و همش فیکه

    1. مرتضی
      6 سال پیش

      من که میگم کُلا شرکت کونامی خودش فیکه، هههخخخ
      بی دلیل نیست که فیفا تو دنیا همیشه و همه ساله در صدر پر فروش هاست B-)

      1. mtn
        6 سال پیش

        تا سال ۲۰۱۰ فیفا زیر pes بود.ی چن سالیه فیفا پا گرفته :yes:

  8. فواد
    6 سال پیش

    واقعا چرا کونامی این مشکلات تکراری رو هر سال تو بازیش تکرار میکنه؟؟؟ داوری های رو مخ..برنامه نویسی ابتدایی سی پلاس برای روند مستر لیگ و لجند که بعد سه چهار فصل بازی دیگه انگیزه ای برای ادامه دادن توش نداری …اسم ها ی مزخرفو تکراریو اینا هم که جای خود داره…ولی تنها دو چیزش که باعثش میشه به فیفا ترجیحش بدم…گرافیک و فیس سازی و مدل سازی به مراتب قوی ترشه… قابل مقایسه با فیفا نیست

  9. بنیامین
    6 سال پیش

    بدترین ضعف pes18 اینکه اگه ۱ دفاع و جاگذاشتی راحت میتونی حمله کنی من خودم بارها و بارها و سوارز به راحتی همه دفاع و جاگذاشتم و رفتم به جلو ولی خب گل نشد واکنش دروازه بان خیلی بهتر شد نسبت به pes17

  10. چلسی
    6 سال پیش

    سلام.سیستم من cpu:core i4(3.60////گرافیک:gefors gt630//////ram:6/////با این اوصاف میزنه badیا n/aیا ok

  11. داریوش
    6 سال پیش

    سلام تو سیستم من رم و سی پی یو رو شناسایی نمیکنه چجوری حل میشه این مشکل ؟

    1. Ali.Mnf
      6 سال پیش

      سلام
      درایوراشونو آپدیت کنید

  12. saman
    6 سال پیش

    رو سیستم من با رم ۲ بدون لگ البته روی low اجرا شده، فک نکنم رم تاثیر چندانی داشته باشه، درمورد بازیم ک خداییش حرف نداره، نمای بیرونی استادیوم ها، گرافیک، فیسا، گیم پلی حرف نداره

    1. رضا
      6 سال پیش

      سی پی یو شما چنده ؟

  13. younes
    6 سال پیش

    سلام خسته نباشید
    زمین ۱۸ خیلی عوض شده و تو چشم میزنه
    فقط واسه من اینطوریه یا شماهم همینجوری این؟:/

  14. محمدحسین
    6 سال پیش

    سلام وقتی میخوام بازی رواجراکنم ارورapi-ms-winمیده چکارش کنم

  15. javad
    6 سال پیش

    با سلام دوباره..یه سوال داشتم از دوستان اینکه چطور تو بازی خودکار بازیکن رو عوض میکنه…منظور مثلا توپ از جناح راست بره به چپ خودش بره رو اون بازیکنی که تو اون قسمته و هی نخواد باL1بازیکن رو تعویض کنی ….خدا کنه منظورمو فهمیده باشین خخخ

  16. javad
    6 سال پیش

    سلام و ممنون از سایت معرکتون…در مورد بازی اول ایرادها:..دفاع فاجعه هرچی هم تو تنظیمات پرس اینارو اوکی میکنی ولی اصلا داغونه داغونه منظور تو فوتبال واقعی خداییش دیگه اینهمه دفاع ضعیف نیس ک راحت بشه ازش بگذره مهاجم و بجاش اومدن دروازه رو خیلی بیش از حد قوی کردن که یه شوتهایی رو در میاره ک موندم کجا ترشتگین اینهمه میتونه سیو عالی داشته باشه باور کنید خیلی سخت گل میخورن با شوت ولی با چیپ اینه اب خوردن خخخ..کرنر و ایستگاهی رو یا من بلد نیستم یا درکل اومدن مثل واقعیت ساختن که جهتارو خوب نمیتونی تنظیم کنی منظور بخوای بزنی تو سه گوش مثل pes17 فلشی چیزی نیس و این هم میتونه ایراد باشه هم مزیت.. نقاط قوت بازی:گرافیک عالی گیم پلی عالی ..یکودو عالی …مثل واقعیت اگه بازیکنی پستشو بی دلیل ترک کنه از همونجا تنبیه میشه تیم ..شوتها عالی ..پنالتی عالی…در کل اصلا با یه بازی دیگه طرفی و کاملا جدا از pes17 …این نظرهای من بود.خخخ

  17. hadi
    6 سال پیش

    در برابر fifa 18 حرفی برای گفتن نداره متاسفانه

    1. مجید
      6 سال پیش

      دوست عزیز من هم فیفا بازی کردم هم pesاین pes2018یه چیز وحشتناکیه خیلی خیلی نسبت به قبل بهتر شده هم از نظر گرافیک هم گیم پلی خیلی طبیعی شده بازی نکردی این حرف رو میزنی دلتون رو به یه لایسنس تیم خوش نکنین فوتبال واقعی یعنی کیم پلی واقعی که اونو فقط این pes2018داره من سیستمم جواب نمیده با گرافیک یک گیگ ورم ۸و سی پی یو ۴ هسته ای ولی دومم نیاوردم تو سیستم یکی از دوستام باز ی کردم من فقط محو گرافیک وگیم پلی و وطبیعی بودن بازی شدم
      :good:

    2. مجید
      6 سال پیش

      سیستما باید نسل جدید بشن دیگه جواب PES2018 رو نمیدن دیگه کونامی سنگ تموم گذاشته.من گرافیکم GTX550tiسی پی یو q8400و رم ۸گیگ اجراش نکرد تو بخش سی پی یو گزینه badرو زد :cry:

    3. مرتضی
      6 سال پیش

      بابا PES 2018 چه که اگه حتا PES 2020 هم بیاد به گرد خاک پای FIFA 17 نمیرسه FIFA 18 که بگذار کنار، خلاصه بازی های پیس اشغال بیش نیستند!
      باید فیفا را با یک سیستم قدرتمند بازی کرد تا دید که چقدر فرق میانشون هست، بی دلیل نیست که تو کشور های خارج همیشه فیفا در صدر پرفروش ها است. B-) B-)

      1. امیر
        6 سال پیش

        بابا اینقدر خودتون رو …. ندید
        فیفا فقط لایسنس تیم ها رو داره که فروش خوبی داره اگر نه از لحاظ گیم پلی pes2018 یه سر و گردن بالاتر هست
        هر دو رو با ps4 بازی میکنم ولی وقتی فیفا بازی میکنم حالم بد میشه
        دویدن بازیکن ها در فیفا خیلی مسخره هست و یه طرفه میدوند.

        1. محمدرضا حیدری
          6 سال پیش

          درسته دویدنشون تو فیفا افتضاحه اما من ب شخصه همینو نقطه ضعف فیفا میدونم فیفا شبیه ساز عالیه ولی پی اس در کل حالت گیم و آرکید داره حالا انتخاب با خودتونه من ب شخصه pes بازی میکنم ولی فیفا رو بیشتر ب دلیل واقع گرایی میپسندم

  18. احمدرضا
    6 سال پیش

    سلام
    اقا سیستم من از اون چیزی که خوندم لازمه برای اجرای بازی پایین تره
    رم : ۶
    گرافیک : ۱
    سی پی یو : دوهسته ای ۷۴۰۰
    پول هم ندارم ارتقا بدم
    یعنی با این اوصاف من باید بعد از ده سیزده سال بازی کردن حرفه ایِ این بازی ، قید PES 2018. رو بزنم واقعن ؟؟؟؟!!!!

    1. Ali.Mnf
      6 سال پیش

      سلام
      بله عزیز
      مگر اینکه ادیتورها دست به کاری بزنن و بازی رو برای سیستمهای ضعیف تر بهینه کنند

  19. mostafa
    6 سال پیش

    بچه ها کسی کرک بازی های مختلف کامپیوتری را میخواد دیگه نگران نباشه به محض انتاشر اولین وبسایت ایران هستیم که اون رو قرار میدیم برای دانلود کرک بازی ها به لینک زیر مراجعه کنید
    http://www.kingload98@.rozblog.com

  20. Amir
    6 سال پیش

    نکته ای که خیلی تووی بازی تاثیرگذاره اینه که دفاع کردن خیلی خیلی سخت شده و از اونطرف دروازه بانها خیلی خیلی قوی شدن و به این راحتیا گل نمیخورن و نکته مثبتش اینه که بهترین راه برای رسیدن به گل یه همکاری تیمیه خوبه و مثل ۱۷ با یه سانت و هد نمیتونی به راحتی به گل برسی.نکته دیگه ای که اصلا در موردش بحث نشده اینه که شما دکمه شوت و سانت و پاس و پاس عمقی رو هرچقدر چه فشار بدید دقیقا همونقدر پر میشه و همونقدر به توپ قدرت میده و این بازی رو خیلی خیلی دقیق تر کرده.یه زیبایی که این بازی داره اینه که کاملا میتونید تفاوت پاسهای یه هافبک خوب مثل کروس رو با یه هافبک معمولی حس کنید,نکته دیگه اینکه در این بازی مهاجمین سرعتی مثل رونالدو به سایر مهاجمین برتری دارند چون یه جورایی مثل ۱۳ با پاس عمقی به راحتی از دفاع جدا میشن و صاحب توپ میشن.و نکته آخر در مورد شوتها اینکه مثل ۱۷ بقل پاهای خوبی نمیزنن و بیشتر شوتهای مستقیم تبدیل به گل میشه.چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه فعلا اینا کشفیات یه هفته بازی کردن من بود. :heart:

    1. kasra.dr
      6 سال پیش

      ممنون از شما
      به یه سریشون اشاره شد که امیر جان!

  21. soroush
    6 سال پیش

    امیدواریم….! :yes: ;-)

  22. hossein
    6 سال پیش

    ممنون نقد خوبی بود

  23. alirezahp
    6 سال پیش

    به نظر من که تنها مشکل pes2018 لاینسس نبودنشه و اسم های مسخره ای مثل md white :unsure: :scratch:

    1. kasra.dr
      6 سال پیش

      بله دقیقا
      البته کونامی داره قدم های رو به جلوی زیادی برمیداره و سال بعد عملکردش در این بخش بهتر خواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام ما