نکاتی درباره Pes 2017

Ali.ss 7302 07 سپتامبر 2016 25 PES 2017

نکاتی که درباره Pes 2017

خب دوستان دیگه زمان منتشر شدن بازی Pes 2017 هی داره نزدیک و نزدیک تر میشه.یه مقاله رو برای شما آماده کردیم که خواندن اون خالی از لطف نمیتونه باشه.

 

سری بازی‌های Pro Evolution Soccer یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال هستند که از همان دوران کنسول پلی‌استیشن 2، طرفداران بسیار زیادی دارند. این مجموعه برای مدت زمان طولانی به دلیل سبک واقع‌گرایانه خود بهترین بازی شبیه‌ساز فوتبال در بازار بود. با اینکه این سری طی سال‌های اخیر کمی متزلزل ظاهر شده و به نوعی می‌توان گفت زیر سایه سری فیفا و پیشرفت فوق‌العاده آن قرار گرفته است، ولی کونامی سال گذشته با عرضه PES 2016 و نزدیک‌تر کردن بازی به نسخه‌های موفق سری، نشان داد که قصد دارد دوباره به رقیبی قدرتمند برای سری FIFA تبدیل شود. این کمپانی ژاپنی امسال هم برنامه‌های زیادی برای PES 2017 دارد تا روند صعودی این سری ادامه داشته باشد و می‌توان انتظار داشت که این بازی، رقابت جذابی با فیفا 17 داشته باشد. در ادامه مروری خواهیم داشت به هر آنچه که در مورد PES 2017 می‌دانیم:

 

pes 2017

pes 2017

 

واقع‌گرایی، اصلی‌ترین هدف کونامی:

کونامی رسما اعلام کرده که هدفش در ساخت PES 2017، شبیه‌تر کردن بازی به یک فوتبال واقعی است؛ به نوعی که تجربه بازی کردن این بازی، قرار است شبیه به تماشای یک فوتبال واقعی باشد. برای رسیدن به این منظور، کونامی ابتدا تمرکز زیادی روی خلق یک گرافیک باورپذیر دارد و پس از آن هم تمرکز بر روی پی‌ریزی یک گیم‌پلی کاملا واقعی. در زمینه گرافیک، امسال شاهد رقابت جالبی بین PES و فیفا خواهیم بود. فیفا با استفاده از موتور فراست‌بایت قطعا گرافیک زیبایی ارائه خواهد کرد و PES هم کماکان از موتور بسیار قدرتمند فاکس (Fox Engine) برای خلق جلوه‌های بصری خود استفاده می‌کند که قدرت آن، در نسخه سال ۲۰۱۶ این بازی کاملا مشهود بود.

موتور فاکس با اینکه بسیار قدرتمند است و برای مثال در بازی Metal Gear Solid V گرافیک بسیار زیبایی توسط آن خلق شده بود، ولی وقتی اولین بار در سری PES مورد استفاده قرار گرفت، در خلق فیزیکی طبیعی ناکام بود. این امر به مرور و در هر نسخه تا حدودی بهبود پیدا کرد و در PES 2016 به حد نسبتا خوبی رسید. انتظار داریم تا در نسخه ۲۰۱۷ بازی، فیزیک همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد و بالاخره حد نهایی قدرت موتور فاکس را در بازی ببینیم. از حیث طراحی چهره بازیکنان، چمن و دیگر جلوه‌های بصری مثل افکت‌های باران، سری PES همواره عملکرد خوبی داشته و PES 2017 هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

المان‌های جدید گیم‌پلی:

بی هیچ شک و تردیدی، گیم‌پلی اصلی‌ترین رُکن یک بازی فوتبال است. همین المان بود که توانست از PES 2006 یک بازی فوق‌العاده بسازد و ضعف در همین مورد است که باعث شده نسخه‌های اخیر این سری چندان موفق ظاهر نشوند. کونامی با آگاهی کامل از این موضوع، قصد دارد تا یک گیم‌پلی بی‌نقص در PES 2017 خلق کند و از این طریق به هدف اصلی خود که همان واقعی بودن بازی است، برسد. برای این منظور، PES 2017 از یک فوتبال فانتزی فاصله خواهد گرفت و سرعت آن تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. به‌علاوه از آنجایی که فوتبال یک ورزش تیمی است، دیگر شاهد جولان دادن مهاجمین سرعتی و تکنیکی در بازی نخواهیم بود و دیگر نمی‌توان مانند نسخه‌های اخیر (بیشتر نسخه‌های قبل از سال ۲۰۱۶) این سری با یک بازیکن نصف تیم حریف را دریبل کرد و به گل رسید. تمرکز بر روی اهمیت بازی تیمی، در نسخه ۲۰۱۶ بازی کاملا نمود داشت و در این نسخه کونامی وعده داده که این ویژگی را به حد کمال برساند. در همین راستا شاهد یک ویژگی جدید با نام Total Team Control هستیم که به گیمر اجازه می‌دهد پیش از بازی، یک سری استراتژی برای تاکتیک کلی تیم خود طراحی کند و سپس فقط با استفاده از یک کلید و بنا به موقعیتی که در بازی رخ می‌دهد، خیلی سریع بین آن‌ها سوییچ کند.

28558885945_f22602db83_b

برای مثال می‌توانید تاکتیک تیمی خود را «تیکی تاکا» انتخاب کنید و شاهد باشید که بازیکنان‌تان چطور سعی در جایگیری درست برای دادن پاس‌های کوتاه و تک‌ضرب می‌کنند. یا می‌توانید در برابر حریف‌های قدرتمند، سیستم «اتوبوسی» را انتخاب کنید و شاهد تجمع لایه لایه بازیکنان خودی در محوطه دفاعی‌تان باشید. قطعا فاصله گرفتن بازی از فوتبال انفرادی و رفتن آن به سمت ارائه یک تجربه تیمی از فوتبال، موردی است که می‌تواند PES 2017 را به یک بازی شبیه‌ساز واقعی تبدیل کند. Precise Pass، دیگر ویژگی است که در این نسخه به منظور بهبود گیم‌پلی به بازی اضافه شده است. به لطف این سیستم، پاسکاری در بازی کاملا شبیه به واقعیت خواهد بود و جهت ارسال و میزان قدرت پاس، کاملا نقشی تعیین‌کننده در رسیدن آن به بازیکن هم‌تیمی خواهد داشت.

هوش مصنوعی کاملا جدید:

در یک بازی فوتبال هوش مصنوعی اهمیت بالایی دارد. در PES 2017 کونامی از یک سیستم هوش مصنوعی کاملا جدید استفاده کرده که توانایی یادگیری حرکات گیمر را دارد. به این صورت که بازیکنان کنترل شده توسط هوش مصنوعی، دیگر رفتاری قابل پیش‌بینی از خود بروز نخواهند داد و بسته به نوع بازی شما، تاکتیک‌های متفاوتی اتخاذ خواهند کرد. این مسئله در مورد بازیکنان تیم خودتان و هوش مصنوعی کلی بازی هم صدق می‌کند، به این صورت که مثلا مشاهده خواهید کرد دفاع چپ تیم‌تان در صورت خلق‌شدن فضای کافی، حرکت خواهد کرد و به فاز هجومی اضافه خواهد شد. یا مدافعان شما رفتار طبیعی‌تری از خود بروز خواهند داد و به جای اینکه بی‌مهابا به سمت بازیکن حریف یورش ببرند، سعی خواهند کرد تا فضا‌های خالی را پوشش بدهند.

کونامی برای اولین بار از این هوش مصنوعی در بازی PES استفاده می‌کند و در صورتی که بتواند این المان را به درستی در بازی خود پیاده‌سازی کند، شاهد یک فوتبال به مراتب واقعی‌تر نسبت به نسخه‌های پیشین خواهیم بود. همچنین هوش مصنوعی دروازه‌بان‌ها هم در بازی بهبود زیادی خواهد داشت و شاهد واکنش‌های طبیعی‌تر آن‌ها خواهیم بود. دروازه‌بان‌ها اصلی‌ترین نقطه ضعف PES 2016 بودند که انتظار می‌رود در نسخه جدید و به لطف هوش‌مصنوعی قدرتمند بازی، شاهد رفع این مشکل باشیم.

pes2017-e3-gk_1465906734-0-0

 

بازیکنان واقعی‌تر:

دیگر قدم کونامی برای رسیدن به تجربه‌ای واقعی، خلق بازیکنانی است که به شکلی کاملا واقعی فوتبال بازی می‌کنند. اولین ویژگی که برای رسیدن به این منظور در بازی گنجانده شده، Real Touch نام دارد. این سیستم باعث می‌شود تا نحوه کنترل و حمل توپ توسط بازیکنان کاملا طبیعی باشد؛ طبیعی از این منظر که ممکن است یک بازیکن تحت فشار و استرس در کنترل یک توپ ساده دچار مشکل شود (دقیقا شبیه به چیزی که در واقعیت رخ می‌دهد) یا ممکن است یک کنترل توپ بی‌نقص باعث خلق موقعیتی عالی برای گل‌زنی شود.

راهکار بعدی کونامی برای هرچه طبیعی‌تر کردن بازیکنان، طراحی یک سری انیمیشن‌های جدید است که به استناد اعلام رسمی این کمپانی، شاهد بیش از صد‌ها انیمیشن جدید در بازی خواهیم بود. این عامل باعث می‌شود که برای مثال حرکات یک مهاجم سریع مانند جیمی واردی، با حرکات یک مهاجم کُند و تنومند کاملا متفاوت باشد. به علاوه در حین کنترل بازیکنان مشهوری مثل رونالدو، کاملا حرکاتی را مشاهده خواهید کرد که رونالدو در دنیای واقعی بروز می‌دهد.

28558871225_fa6d469622_b

سیستم گزارشگری بهبود یافته:

یکی از انتقادات همیشگی به سری بازی‌های PES، عدم پیشرفت در گزارشگران بازی است. البته اشتباه نکنید، طرفداران مشکلی با جیم بگلین و پیتر دروری ندارند، بلکه مشکل اصلی اینجا است که گزارش این دو فرد، در طی نسخه‌های اخیر بازی هیچ تغییری نکرده و همان مواردی که در نسخه‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ بازی شنیدیم، در نسخه ۲۰۱۶ هم توسط آن‌ها گفته می‌شد. به همین دلیل هم با اینکه این دو گزارشگر مطرح کماکان وظیفه گزارش بازی‌ها در نسخه جدید را برعهده خواهند داشت، ولی کونامی وعده داده که شاهد پیشرفت قابل توجهی در این بخش خواهیم بود.

به‌علاوه سازندگان تغییرات گسترده‌ای هم در گزارشگران پرتغالی بازی اعمال کرده‌اند و میلتون لیته و ماریسیو نوریگاجایگزین سیلویو لوییز و مائورو بتینگ خواهند شد.

بهبود بخش Edit Team:

ویژگی Edit Team یکی از بهترین قابلیت‌های سری PES است. با اینکه این مجموعه همواره از لایسنس نبودن برخی تیم‌ها رنج می‌برد، ولی امکان ویرایش تیم‌ها و بازیکنان باعث می‌شود تا گیمر‌ها به راحتی بتوانند تیم دلخواه خود را در بازی طراحی کنند. کونامی سال گذشته امکان استفاده از تصاویر را در بازی فراهم کرد که به موجب آن گیمر‌ها می‌توانستند بازیکنانی با چهره خودشان در بازی بسازند. حال در نسخه ۲۰۱۷، یک ویژگی جذاب دیگر به این بخش اضافه شده که امکان به اشتراک گذاری تیم‌ها و بازیکنان ویرایش شده است. مثلا اگر یکی از دوستان شما کاملا لیگ جزیره و تیم‌های آن را ویرایش کرده باشد، کافی است آن را با شما به اشتراک بگذارد تا شما هم بتوانید از این تیم‌ها استفاده کنید.

maxresdefault

نقل و انتقالات بروز:

بدون شک اصلی‌ترین مشکل سری PES، بروز نبودن ترکیب تیم‌ها است. برای مثال در نسخه سال ۲۰۱۶ بازی، طرفداران یوونتوس هنوز هم شاهد حضور بازیکنانی مثل پیرلو یا ویدال در تیم خود بودند و با اینکه گیمر‌ها ترجیح می‌دهند تا بازیکنان جدید تیم محبوب خود را در بازی کنترل کنند، مجبورند مدت زمان نسبتا طولانی برای بروزرسانی ترکیب منتظر بمانند. ولی خوشبختانه دیگر خبری از این مشکل در PES 2017 نخواهد بود و بازی در روز عرضه یک بروزرسانی شامل جدید‌ترین نقل و انتقالات دریافت خواهد کرد. همچنین یک ویژگی جدید هم به بازی اضافه شده که تقریبا مشابه آن را در سری فیفا شاهد هستیم. به این صورت که هر هفته و پس از تمام شدن بازی‌های لیگ‌های دنیا، یک فایل کوچک برای PES 2017 عرضه خواهد شد که مشخصات بازیکنان را بسته به عملکرد آن‌ها در دنیای واقعی بروز می‌کند.

co2ssolwaaap7un

 خب دوستان امیدواریم اطلاعات مفیدی در مورد بازی جدید  شرکت کونامی به شما دوستان داده باشیم.طبق آخرین خبرها بازی روز 26 شهریور ماه به بازار عرضه میشه.ولی خب باید منتظر موند و دید که دوستان کرکر کی و چطور بازی رو بی نقص کرک میکنن تا بتونیم این شاهکار جدید رو تجربه کنیم.

منبع:زومجیGameSpot، Digital Spy و Trusted Reviews

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  1. sanam
    6 سال پیش

    ممنون از سایت خوبتون

  2. saleh
    7 سال پیش

    ببخشید این نسخه steam برا انلاینه یا افلاین میشه باهاش افلاین بازی کرد؟ :-(

    1. saleh
      7 سال پیش

      اقا تورو خدا جواب بدین

    2. Ali.ss
      7 سال پیش

      سلام
      نسخه استیم تقریبا حالت دمو داره

  3. احمد
    7 سال پیش

    من پچ پروفشنال ورژن ۲ رو از سایت yasdl دان کردم ولی وقتی روی ایکن کلیک می کنم صفحه مشکی میشه…

    من دی وی دی پرنیان رو تهیه کردم اونم موقع kick-off رو لودینگ می مونه نسخه۱
    راهنمایی میخاستم

    1. Ali.Mnf
      7 سال پیش

      باید دیتاپک رو اصلاح کنبد دوست عزیز

      1. احمد
        7 سال پیش

        چطوری میشه بگین

  4. kasra1401
    7 سال پیش

    ببخشید چه طوری میشه با عکس خودمون بازیکن بسازیم؟

    1. Ali.ss
      7 سال پیش

      سلام
      ساختن فیس یه کار تخصصی هست که نیاز به کار با برنامه های ۳d داره دوست عزیز آموزش ویدویی تو سایت قرار دادیم

  5. احسان
    7 سال پیش

    تو رو خدا اسپری محو شونده رو برایکا مپیوتر بزارید

    1. Ali.ss
      7 سال پیش

      سلام
      وقتی برای pc طراحی نشده فعلا نمیشه کاریش کرد باید منتظر موند تا ببینیم آینده چی میشه

  6. aref
    8 سال پیش

    چه فایده وقتی تیم های اصلی اروپا رو نداره

    1. احسان نوری
      8 سال پیش

      منظورتون از تیمهای بزرگ اروپایی کدوم هست
      اگه منظور رئال هست که اونم باپچ حل میشه دیگه باقی تیمها هستن
      دیگه فکر نکنم کسی بخواد رستوف رو برداره تو لیگ اروپایی :whistle:

  7. احسان نوری
    8 سال پیش

    به احتمال زیاد برای پی اس ۴یسری از شنبه موجود میکنن

  8. شاهرخ
    8 سال پیش

    دوست گل بازی برای xbox 360 اومده یا فقط برای pes 4 va xvox one?

    1. Alimnf
      8 سال پیش

      فقط دمو اومده
      نسخه کامل برای هیچ پلتفرمی منتشر نشده

  9. سامان
    8 سال پیش

    گفته شده قفل داره بازی درسته؟

    1. Alimnf
      8 سال پیش

      خیر دوست عزیز
      این اخبار که میگن قفل داره و برای pc نسخه آماتور عرضه میشه
      همش جوسازیه شرکت سونیه برا این که فروش کنسولشو بالا ببره.

      1. سامان
        8 سال پیش

        دمت گرم

        1. Alimnf
          8 سال پیش

          ?

  10. احسان نوری
    8 سال پیش

    چه فایده ما پی سی گیمرها باید نسخه اماتور پی اس رو بازی کنیم

  11. جواد
    8 سال پیش

    سلام
    ممنون از زحماتتون بی دریقتون سایتتون حرف نداره

  12. محمد
    8 سال پیش

    سلام،واقعا که مقاله کامل و بی نقصی بود.دسستون درد نکنه آگاهی گیمرهارو نسبت به پی اس ۲۰۱۷ رو افزایش میدید.
    با تشکر

    1. Ali.ss
      8 سال پیش

      سلام
      وظیفه بود

عضویت در کانال تلگرام ما