اطلاعاتی مفید در مورد پچ های عرضه شده برای pes2016

Ali.ss 3198 26 نوامبر 2015 8 PES 2016

اطلاعاتی مفید در مورد پچ های عرضه شده برای pes2016

 

با سلام خدمت دوستان خوبم.شاید برای شما هم پیش اومده که رفتین بازی pes2016  رو خریدین و نصب کردین و به علت اینکه لایسنس اکثر تیمها درست نیست بنابراین لباسهای تیمها تبلیغات ورزشگاه ها و ….. دچار مشکلاتی هستند.پس راهکار چیه؟؟ بله درست حدس زدین راهکار دانلود پچ و نصب و استفاده از اونا برای برطرف کردن مشکلات بازی اصلی هست.خوب حالا تصمیم میگیرین که وارد سایت pesfa.com بشید و پچ دانلود کنید.ولی متوجه میشید که تنها یه پچ وجود نداره و تعداد زیادی پچ منتشر شده .حالا سوالی که براتون پیش میاد اینه که کدوم پچ برای شما مناسبه؟؟ کدوم پچ بهتره؟؟ کدوم فیسهای بهتری داره؟ و ……. در ادامه  دوست خوبمون پچ ها رو بررسی کرده و میتونه راهنمای بزرگی برای شما دوستان باشه.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

سلام
دوستان حال شما چطوره ؟
میخوام نظرم رو پس از دانلود و تست این پچ به مدت دو روز استفاده و موشکافی فایلهای cpk داخل پچ با شما در میان بگذارم .
ابتدا باید بدونید که فعلا این پچ بیشترین حجم رو در میان پچ های ارائه شده برای بازی PES 2016 داره و این یعنی امکانات بیشتر !
اما چه امکاناتی ؟
همینطور که میدونید بازی PES 2016 به تازگی ارائه شده و این یعنی اینکه فعلا ادیت ها و فایل های ویرایشی کمی برای این بازی وجود داره ، در نتیجه شاهد ارائه شدن پچ های ناقص هستیم و علت بیشتر شدن پچ های نسخه 2016 بازی PES اینه که سواد کاربران هم کمی بالا رفته و تونستن با داخل کردن فایلهای یه پچ سالم به فایلهای ادیت خودشون و اضافه کردن ادیت های مورد نظر خودشون و تنظیمات اونها یه پچ بسازند !
در حال حاضر برای بازی PES 2016 فیس های با کیفیت ، ادیت های کاربردی ، و … کمی وجود داره ، بعضی از سازندگان پچ ها مثل همین پچ و پچ اسموک برای اینکه این کمبود رو پوشش بدن رو به وارد کردن ادیت ها و فیس ها از بازی PES 2015 به بازی PES 2016 کردند که هم بازی رو کامل کرده باشند و هم یه پچ کامل ارائه کرده باشند .
اینکار علاوه بر خوبی هایی که داره در کنارش ضررهای جبران ناپذیری رو هم وارد بازی میکنه ، مثلا کاربر در طول بازی شاهد فیس های کیفیت بالا و کیفیت پایین میشه ، استادیوم ها از حالت طبیعی خارج میشن ، چمن بازی از حالت عادی خارج میشه و تغییر زیادی میکنه و … که همه اینها هنگام بازی کاربر رو کاملا اذیت میکنه و کیفیت بازی رو به طرز غیر قابل قبولی پایین میاره !
کیفیت یا کمیت ؟
کدومشون مهمه ؟
یادتون باشه بیشتر سازندگان پچ ها از یه نسخه پچ به عنوان پچ پایه استفاده میکنند و بعد تغییرات مورد نظر خودشون و ادیت های خودشون رو ، رو اون پچ اعمال میکنند و به عنوان یه پچ مستقل بیرون میدن !
من تا به حال هفت پچ مهم ارائه شده برای بازی PES 2016 رو مورد بررسی قرار دادم و متوجه شدم که همه اونها از پچ Professional Patch PES 2016 به عنوان پچ پایه استفاده کردند و تغییرات مورد نظر خودشون رو رو این پچ اعمال کردند ،
فعلا هم تا اومدن دومین آپدیت کونامی نمیشه منتظر یه پچ کامل بود ، این آپدیت که قراره تا اسفند ماه امسال ارائه بشه تغییرات خوبی رو تو بازی اعمال میکنه تا اون موقع هم ادیت ها و فیس های با کیفیت بالایی هم تولید و هم پخش میشه ، یادتون باشه تولید یه ادیت خوب یا یه فیس با کیفیت وقت زیادی رو میبره و تا انتشار اون ادیت در اینترنت مدتی زمان میبره !
بیشتر فیس های این پچ چون از نسخه PES 2015 وارد شدند کیفیت پایینی دارند ، استادیوم ها هم اچ دی نیستند و …
پس
بهترین کار الآن اینه که فعلا از پچ Professional به عنوان پچ اصلی استفاده کرده و ادیت ها ی خودتون رو رو این پچ سوار کنید تا کم کم با اومدن ادیت های با کیفیت و اضافه کردن اونها به بازی یه بازی کامل رو تجربه کنید !
اگر سرعت و حجم اینترنت شما پایین هست از پچ PTE استفاده کنید که نسبت به حجمش واقعا عالیه ، ولی اگر نسخه کاملتری از پچ رو میخواهید از پچ Professional استفاده کنید که این پچ به عنوان پچ پایه بیشتر پچ ها مورد استفاده قرار میگیره ، کمی هم به خودتون دل و جرأت بدید و روی پچ ها ، خودتون هم ادیت و ویرایش کنید تا خیلی چیزها رو یاد بگیرید ،
من الآن از سه پچ SMoKE , PTE , Professional به صورت یه پک کامل و کاربردی یه پچ شخصی ساختم که تقریبا کامل هست و دارم بازی میکنم !ادیت های خوب هر کدوم از این پچ ها که کامل بوده رو برداشتم و بعد نصب مجدد بازی توی پوشه دانلود ریختم و فعال کردم !
برای امتحان هم حتما از فایل نصبی بازی یه ایمیج بگیرید تا هر بار که میخواهید بازی رو پاک و نصب کنید خللی تو کارتون بوجود نیاد ، من خودم بیش از هفده بار بازی رو نصب و حذف کردم تا به نتیجه مورد نظرم برسم !

ببخشید اگه صحبت‌های من طولانی شد .

با تشکر صمیمانه از تک تک شما

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

با تشکر از دوست خوبمون KingLord

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  1. Ali
    7 سال پیش

    سلام
    به نظرتون کدوم پچ رو واسه pes 2016 دانلود کنم؟

    1. Ali.Mnf
      7 سال پیش

      سلام
      پروفشنال ۵

  2. ebi
    8 سال پیش

    ببخشید بازی به بنظرم بدون پچ دردسرش کمتره اخه محدود میکنه بازیو البته تو بعضی جاها بهتره ولی باعث باگ میشه من بدون پچم راضیم ولی باس pes17یکی از اینارو امتحان میکنم

  3. ebi
    8 سال پیش

    داداش منم ۱۲بار پی اس ام پاک شد ولی الان یه بای دارم که کیفتش در حد پروفشنال اون فیسایی هم که کیفیت پایینی داشتن رو با استفاده از پوشه دیتای فیس بازی فیسای قبلی بازی رو جایگزین کردم مستر لیگ و تمام گل هام پاک شد ولی می ارزید هر بار که پاک میشد بازی کاملتر میشد ممنون از نوشته ی خوب و مفیدتون :yahoo: :yahoo:

  4. KingLord
    8 سال پیش

    سلام
    کاربر MAHDI
    چرا منصرف شدید ؟
    با یکی دو بار امتحان و اشتباه در اومدن کار که نباید نا امید شد !
    اگه هدف شما داشتن یه پچ کامل قبل از همه باشه که باید چندین بار بازی رو خراب و سپس درستش کنید !
    واسه شروع هم حتما باید قید مستر لیگ و اکثر سیو های قبلی رو هم بزنید و بی خیالشون بشید !
    ترس به دلتون راه ندید و آستین بالا بزنید و کار ادیت رو شروع کنید تا یه روزی خودتون یه پچ خوب بیرون بدید !
    به امید موفقیت شما و تمامی کاربران عزیز این سایت بسیار خوب !
    و تشکر صمیمانه از مدیریت محترم سایت که با تلاشهای شبانه روزشون اسباب راحتی کاربران عزیز رو بوجود آوردند !
    با تشکر

    1. MAHDI
      8 سال پیش

      حالا این کارو میکنم ی سایت ایرانی داره ی پچ میده منتظرم اون ریلیز شه ببینم چطوریه اگه خیلی خوب نبود همین کار شمارو میکنم منم از مدیریت سایت تشکر میکنم تنها سایت ادیت pes هست که لینک مستقیم داره و به درخواستا تو کمترین زمان جواب میده

      1. KingLord
        8 سال پیش

        سلام
        منتظر پچ دیگران نباش ، کار ادیت رو شروع کن ، مدت زمان زیادی وقت میبره تا به ریزه کاری ها ی درست کردن ادیت خوب برسی !
        هر وقت هم یه پچ جدید اومد میتونی با دانشی که بدست آوردی فایلهای جدید اون پچ رو به پچ خودت اضافه و ویرایش کنی !
        با تشکر

  5. MAHDI
    8 سال پیش

    من خودم تو فکر این بودم پچ JVPES رو نصب کنم فیسای گلکسی رو روش بریزم تا کامل شه ولی اینکه مستر لیگم خراب میشه یا ادیتایی که کردم خراب میشه منصرف شدم همین بعد پچ گلکسی و PTE بدیم داره خیلی از ادیتایی که اضافه میکنی باعث میشه تنظیمات به طور کلی بهم بریزه

عضویت در کانال تلگرام ما